Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مختار الموسوی» نماینده ائتلاف «الفتح» عراق به اخبار مربوط به احتمال نخست وزیری «عدنان الزرفی» واکنش نشان داد.

اخبار بین الملل- الموسوی با انتشار بیانیه‌ای گفت: «اکنون و در این زمان دشوار، باید به اقتضای موقعیت، تصمیم مهمی بگیریم و گزینه مناسبی را برای جایگاه مناسب (نخست‌وزیری) برگزینیم».

پایگاه خبری «ناس» ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد که «این مرد، شجاعت و مواضع خود را در میادین نبرد و علیه عناصر داعش ثابت کرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده عراقی تأکید کرد که فرد مورد نظر ائتلاف الفتح ، یک سیاستمدار موفق است و موقعیت کنونی ایجاب می‌کند که «وی را به عنوان نخست وزیر معرفی کنیم. در این برهه دشوار، نیازمند کسی هستیم که ما را به مکان امنی ببرد».

وی در پایان خاطر نشان کرد، تمام این ویژگی‌ها در شخص « هادی العامری » ظاهر شده و وی انسان مناسبی برای این مرحله است.

عراق تحت رهبری نوچه‌های آمریکا قرار نخواهد گرفت

«محمود الربیعی» سخنگوی فراکسیون «صادقون» نیز در واکنش به احتمال نخست وزیری الزرفی گفت: «هر کس فکر می‌کند که عراق شهدا و نیروهای مقاومت ، پس از تمامی پیروزیهای خود در برابر تروریستها و اشغالگران، تحت هدایت نوچه‌هایآمریکایی قرار خواهد گرفت، متوهم است».

الربیعی تصریح کرد، رهنمودهای مرجعیت، مطالبات معترضان و اراده افراد شجاع و مخلص، نقشه راه نجات عراق از طرحهای فرصت‌طلبان است.

برخی از منابع ادعا کرده‌اند که الزرفی مأمور تشکیل کابینه شده است، ولی برخی از منابع دیگر تأکید کردند که «با وجود ورود عدنان الزرفی به کاخ السلام، ولی مذاکرات همچنان در جریان است».

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ائتلاف الفتح هادی العامری نیروهای مقاومت هادی العامری ائتلاف الفتح نخست وزیری عراق نخست وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو