Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» با تاکید بر اهمیت میراث فرهنگی ناملموس منتشر شد.  به گزارش فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس»، سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» به دبیری حمیدرضا عوض‌دخت همزمان با هفته شیراز، اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس، همه فرآیند‌ها و مراحل این رویداد فرهنگی بصورت دیجیتال و در بستر سایت جشنواره برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف این جشنواره می‌توان به تقویت و حمایت از آثار و فیلم‌هایی با محوریت مردم شناسی و میراث فرهنگی ناملموس اشاره کرد.

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» در ۵ بخش میراث فرهنگی ناملموس (بخش ویژه)، آزاد، سبک زندگی، فیلمساز نوجوان و فیلمسازان شیرازی برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام در سایت جشنواره از ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شده و فیلمسازان تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ می‌توانند آثار خود را صرفا از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات نحوه شرکت آثارشان در این رویداد می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.toloofilm.com مراجعه و فرم تقاضای شرکت را تکمیل و فیلم‌های خود را ارسال کنند.

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس»، اردیبهشت ۹۹ در شیراز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه سایت جشنواره طلوع پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»