Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص مسائل مختلف ورزش کشور در سال ۹۸ صحبت‌هایی را انجام داد. تاریخ انتشار: 11:23 - 27 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۷۶۶

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تاثیر ویروس کرونا بر ورزش کشور اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا از چین شروع و در ادامه به یک بحران جهانی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این وروس تاثیر خود را در ورزش هم نشان داد و باعث شد همه مسابقات کسب سهمیه لغو شود.

وی در مورد اینکه آیا کرونا در تعداد سهمیه‌های المپیکی ایران نقش داشته یا خیر، تصریح کرد: قطعا تاثیر منفی داشته، اما با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها انجام دادند تا الان ۵۲ سهمیه کسب شده و انتظار داریم این تعداد سهمیه به عدد ۶۰ هم برسد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد اینکه چه زمانی بودجه سال آینده فدراسیون‌ها پرداخت می‌شود، گفت: هر زمان که بتوانیم از دولت دریافتی داشته باشیم بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت می‌کنیم. در سال ۹۸ هم این اتفاق رخ داد و بودجه فدراسیون‌ها را به صورت صد در صدی پرداخت کردیم.

سعیدی درباره اینکه سال ۹۹ را برای ورزش ایران چگونه می‌بینید، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا سال ۹۹ سال سختی برای ورزش کشور خواهد بود، امیدوارم هر چه زودتر این ویروس نابود شود و بتوانیم به شرایط پایدار برسیم.

وی درباره اینکه در لیست مدیران بازنشسته که در ورزش فعالیت می‌کنند چه کسانی هستند، گفت: من هم شنیده‌ام که این لیست وجود دارد، اما آن را ندیده‌ام و نمی‌دانم کدام مدیران در لیست بازنشسته‌ها حضور دارند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که برای ورزش ایران در سال ۹۸ رخ داد تعداد سهمیه‌هایی است که بانوان ایران کسب کردند. تا الان ۴ بانوی تیرانداز و یک بانوی کاراته‌کا سهمیه به دست آورده‌اند و ان‌شاءالله بانوان تکواندوکار هم این تعداد سهمیه‌ها را بیشتر کنند. بیشتر بخوانید: همه آرزو‌های خوب برای ورزش ایران در سال ۹۹

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک تعداد سهمیه ها فدراسیون ها برای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد، از قطع همکاری این باشگاه با دو تن از مدیران آن خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

رتکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال