Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت مدیران خودرو با توزیع رایگان ماسک در بیمارستان‌های مسیح دانشوری و امام خمینی تلاش نمود تا وظیفه اجتماعی خود را به عنوان یک شرکت فعال در عرصه صنعت خودروسازی کشور در جهت کمک به هم وطنان عزیز به انجام برساند.

همچنین شرکت مدیران خودرو در مدت زمان شیوع این بیماری اقدامات مفیدی را نیز انجام داده که شامل، توزیع ماسک در بین پرسنل شرکت به صورت روزانه و کلیه افراد و مشتریانی که برای انجام کارها و امور لازم به این شرکت می‌آیند، توزیع ماسک در بین نمایندگی‌های مجاز کلیه پرسنل و بازدید کنندگان از نمایندگی‌ها، توزیع ماسک در کارخانه برای حفظ سلامت کارکنان، ثبت سیستم آنلاین برای ثبت نام و سیستم زنده توضیح در مورد خودرو و پاسخ آنلاین به پرسش مشتریان برای کاهش رفت و آمد و حفظ امنیت مشتریان، تهیه پست های آموزشی مقابله با کرونا در صفحه اینستاگرام مدیران خودرو، .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و حال با توجه به مسئولیت اجتماعی اقدام به توزیع ماسک نموده است تا با همکاری کلیه ارگانها و نهادها این بیماری نیز ریشه کن گردد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان ماسک خودروسازی مدیران خودرو کرونا مدیران خودرو توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود