Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: طرح آمادگی در برابر مخاطرات ویژه ایام نوروز به استان‌های سراسر کشور ارسال شده است.

محمدفرید لطیفی معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره آماده‌باش تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی در ایام نوروز سال آینده، اظهار داشت: طرح آمادگی در برابر مخاطرات ویژه ایام نوروز به استان‌های سراسر کشور ارسال شده است و در این طرح جدولی پیوست شده که گزارش روزانه درباره اقدامات صورت گرفته در مقابله و پیشگیری از بحران را ارائه و تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تجربیات سال‌های گذشته تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در استان‌ها در آماده‌باش باشند و تمامی نکاتی که در ابلاغیه سازمان مدیریت بحران ارسال شده مورد توجه قرار بگیرد.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور یادآور شد: با توجه به گزارش‌های سازمان هواشناسی در پایان فروردین ماه میزان بارش‌ها بیش از حد نرمال گزارش شده و برای اینکه مشکلات ایام نوروز سال 98 را نداشته باشیم هشدارهای لازم داده شده تا آمادگی نسبی مدیران نیز افزایش پیدا کند. 

لطیفی خاطرنشان کرد: از هم اکنون در استان‌هایی که بیشترین بارش گزارش شده است پیش‌بینی نصب سیل‌بند و دیگر اقدامات را در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت بحران نوروز سال آینده سازمان مدیریت بحران ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش اصغرزاده در عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران فومن در پی افزایش بارندگی‌ها اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و احتمال بارش‌های سنگین و نقطه‌ای در مدت کوتاه و خسارات ناشی از آن تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران آماده باش هستند.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوا از آماده باش تمام دستگاه‌های امدادی خبر داد و افزود: مردم و مسافران طی این مدت از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها به جد خودداری کنند.

معاون فرماندار شهرستان با تاکید بر لزوم مسدود کردن راه‌های منتهی به پل‌های آبنمایی که به زیر آب رفتند، گفت: متولیان گزارش سریع هرگونه واقعه احتمالی به منظور بهبود پاسخگویی، از ادارات عضو انسداد خاص تا با تشریف مساحی نسبت به تکمیل وظایف همدیگر اقدام کنند.

اصغرزاده با تاکید بر لزوم هوشیاری بخشداران و دهیاران، خواستار همکاری تمام اعضای ستاد با مجموعه فرمانداری در مدیریت هرچه بهتر امور در شهرستان شد و ادامه داد: امیدواریم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و نیز آمادگی و پای کار بودن همه دستگاه‌ها از وارد شدن خسارت‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 6100961

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد