Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد که مقام معظم رهبری خودشان تاکید کردند که همه باید مطیع دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا باشند فلذا رفتارهای اخیر در هتک حرمت اماکن مقدس جایگاهی ندارد.

شهاب الدین بیمقدار در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن محکومیت هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س) و حرم امام رضا(ع) بیان کرد: بنده تعجب می کنم از این اقدامات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند که هرچه که ستا مقابله با کرونا تشخیص دهد باید اجرایی شود؛ چگونه عده ای به خودشان اجازه می دهند تا دست به چنین اقداماتی بزنند.

وی در ادامه اظهار کرد: این رفتار ها ناپسند است. شکستن در حرم ائمه و معصومین بسیار زشت‌تر از تعطیلی چند روز این اماکن مقدس است. این افراد با این اقدامات دین شیعه را روبنایی و خرافی به جهان نشان می‌دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: معلوم نیست این اقدامات از کدام چشمه آب می خورد. باید پیش بینی های لازم صورت می گرفت تا چنین اقدامات ناپسندی در اماکن مقدس انجام نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: مقام رهبری خودشان تاکید کردند که همه باید مطیع دستورالعمل های ستاد باشند فلذا این رفتارها جایگاهی ندارد. این افراد با نگاه روبنایی دست به چنین کاری زده اند یا اینکه از جایی ماموریت داشته اند. این رفتارها به شدت محکوم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هتک حرمت حرم کروناویروس استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه

یک مقام آمریکایی در مصاحبه با روزنامه «نیویورک تایمز» درباره شکست رژیم صهیونیستی در از بین بردن جنبش حماس، رهبران و مبارزان آن صحبت کرد.

براساس گزارش المیادین، این مقام آمریکایی در سخنرانی خود به آنچه که رژیم صهیونیستی در جنوب و شمال نوار غزه انجام داد، اشاره کرد.

در ادامه این مصاحبه آمده است: اما بعد از آن چه اتفاقی افتاد؟ سوالی که از سوی این مقام مطرح شد و وی پاسخ داد که بر خلاف آنچه ارتش اسرائیل می‌خواست، اکنون بسیاری از جنگجویان حماس دوباره ظاهر شده اند، تا جایی که یک واحد حماس توانست در ۱۸ آوریل سال جاری، موشکی را از بیت لاهیا در شمال نوار غزه به سمت عسقلان پرتاب کرد.

در همین زمینه، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نوار غزه به قبل از ۷ اکتبر بازگشته است، به این معنی که نیروهای حماس همچنان در منطقه هستند و محل را کنترل می‌کنند و تأکید کردند که وعده‌های مقامات اسرائیلی برای از بین بردن آنها و برای دستیابی به پیروزی و حل و فصل قریب الوقوع، کاملاً از واقعیت دور است.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز در تحلیلی از وضعیت نوار غزه، به ویژه در شمال آن، گفت که مقامات صهیونیست تعهد کردند حماس را از بین ببرند و به شهرک‌نشینان اطراف غزه قول دادند که می‌توانند به خانه‌های خود بازگردند، اما هفته گذشته ثابت کرد که واقعیت بسیار دورتر از واقعیت است.

آلموگ بوکر، روزنامه نگار صهیونیست به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت، وزیر جنگ آن مبنی بر ادامه جنگ تا نابودی حماس اشاره کرد، در حالی که در روی زمین، نیروهای حماس یک رگبار از موشک‌ها را به سوی اراضی اشغالی شلیک کردند.

بوکر افزود که این موشک‌ها از شمال نوار غزه، یعنی از منطقه‌ای که نیروهای حماس قرار نیست در آنجا باشند. به گفته او، این امر بیانگر واقعیت دیگری است که جای گفتن دارد و آن بازگشت حماس به شمال نوار غزه و همچنین حضور رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید