Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک روان شناس اجتماعی به بیان توضیحاتی درباره این پرداخت که چطور خانواده ها فرزندان خود را در چهارشنبه سوری در خانه بنشانند. تاریخ انتشار: 11:56 - 27 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۷۷۷

محمد رضا ایمانی روان شناس اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در پاسخ به این سوال که با نزدیک شدن به پایان سال و چهارشنبه سوری خانواده‌های چطور فرزندان خود را برای شرکت نکردن در چهارشنبه سوری متقاعد کنند؟ گفت: ابتدا باید ببینیم که چهارشنبه سوی به چه معنی است و چطور آن را در ذهن بچه‌ها ایجاد کردیم؟ اگر کسی حیاطی در خانه خود دارند می‌تواند آتشی درست کنند و با هم بگویند و بخندند و از روی آتش بپرند و این رسم را به جای آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روان شناس اجتماعی در ادامه گفت: اما اینکه بتوانیم اقوام و دوستان و آشنایان را در کنار هم داشته باشیم کاملا مضر است. می‌توانیم در بالکن خانه فشفشه روشن کنیم و یا بالن به هوا بیندازیم. ولی اینکه بخواهیم در جمع و کوچه و خیابان حضور داشته باشیم و ترقه بزنیم برای سلامتی مضر است.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت طرح ملی مبارزه با کرونا/گیلان و قم به آرامش نسبی رسیده اند

ایمانی در ادامه با تاکید بر اینکه اما باید به نشاط بچه‌ها نیز توجه کنیم افزود  اما این حفظ نشاط را باید با مراقبت به عمل آوریم و اگر بخواهیم فرزندان خود را از حضور در چهارشنبه سوری منع کنیم باعث ایجاد لج و لجبازی می‌شویم و بچه‌ها از این فرآیند آسیب می‌بینند.

این روان شناس اجتماعی گفت:بهترین کار همراهی کردن توام با راهنمایی کردن است. باید جزئی از بازی بچه‌ها در چهارشنبه سوری بشویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری کرونا روان شناس اجتماعی چهارشنبه سوری بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد