Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر فرهنگ‌سازی برای حفظ عنوان «تبریز، شهر بدون گدا»، گفت: با توجه به پیشینه فرهنگی استان می‌توانیم با شناسایی ظرفیت‌های داخلی و مداخله هوشمندانه، این امر را در بطن جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بدر شکوهی در جلسه ستاد سامان‌دهی متکدیان وکودکان کار و خیابانی استان، با قدردانی از موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در سطح استان، اظهار داشت: رسیدگی به متکدیان بر اساس قانون جزو وظایف ذاتی شهرداری‌هاست و انتظار داریم شهرداری ها در راستای جمع آوری  و توانمند سازی متکدیان با ارگان های حوزه های اجتماعی نهایت همکاری را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متکدیان و کودکان کار و خیابانی در معرض بیماری‌های واگیردار هستند، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، لازم است تمهیداتی اتخاذ شود تا زمینه سلامتی و توانمندسازی این قشر از طریق اقدامات حمایتی فراهم شود.

شکوهی تأکید کرد: تمام سازمان‌ها باید با رویکرد اجتماعی برای مقابله و مواجهه منطقی برای ریشه کن کردن این بیماری تلاش کنند و دستگاه های حمایتی نیز بکوشند تا اقشار آسیب پذیر جامعه بخاطر نیازهای اقتصادی به سمت مشاغل کاذب سوق پیدا نکنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز تبریز شهر بدون گدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیأت‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست به انجام رسید.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضاهای عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

کد خبر 6087462

دیگر خبرها

  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز