Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده مرحوم محمد رضا راه چمنی طی پیامی از همدردی و همراهی آحاد مردم، مسئولین، دبیران کل احزاب، فعالان سیاسی و اجتماعی و اصحاب رسانه قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق

حمد و ستایش ایزد منان را که در سخت ترین لحظات زندگی، ما را از وجود دوستان و همراهانی شریف بهره مند ساخت تا بذل محبت و همدردی شان التیام بخش دل های داغدیده مان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فقید سعید دکتر محمدرضا راه چمنی، حضور در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را مجالی می دانست برای خدمتگزاری به مردم شریف ایران و تلاش خالصانه برای تعالی کشور عزیزمان. حمایت ها و همدردی های شما بزرگواران، چه در زمان بیماری و چه پس از  خاموشی آن مرحوم،  نشانه رضایت مردم قدرشناس میهن از سال ها تلاش مجدانه ایشان در عرصه های خدمتگزاری بود که در این ایام پر از ماتم، ما را به رضایت حضرت باریتعالی بیش از پیش امیدوار ساخت.

به حکم ادب و قدر شناسی، بدینوسیله از جناب حجت الاسلام دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور، جناب حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی رییس جمهور محبوب دولت اصلاحات  ، دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ، آیت الله سید حسن آقا خمینی ، خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ، دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور ، معاونین محترم رییس جمهور دکتر امیری ودکتر صالحی ، وزرای فعلی وادوار ، جناب آقای دکتر عارف رییس محترم فراکسیون امید مجلس ، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی ، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ، استانداران فعلی وادوار ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهر های خراسان بزرگ ، دبیران کل احزاب، مدیران و مسئولین نهادهای مختلف، فعالان سیاسی و اجتماعی وتشکل های مردم نهاد وخیریه ، جامعه پزشکی کشور ، اصحاب رسانه و مردم شریف و قدرشناس و به خصوص همشهریان خراسانی و سبزواری و کادر محترم پزشکی که در ایام بیماری و در مراسم تشییع و تدفین و در این روزهای سخت، به انحاء مختلف موجب تسلی خاطر ما شدند صمیمانه و از عمق جان تقدیر و تشکر می نماییم و از اینکه به علت تألمات روحی توفیق  تشکر شایسته از یکایک عزیزان میسر نشد قلباً پوزش می طلبیم والبته لازم میدانیم از همراهی خالصانه تعدادی از دوستان نزدیک آن مرحوم ، که در این روزهای سخت  همواره همراه ما بودند سپاسگزاری ویژه نماییم و برای همه مردم کشورمان صحت و سلامتی و رهایی از بحران کنونی و بازگشت آرامش به میهن عزیزمان آرزو نماییم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا راه چمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • قدردانی سردار رادان از مجلس