Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:12:36 GMT

توقیف محموله 3 تنی مواد مخدر در شرق کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۸۲۲۵

توقیف محموله 3 تنی مواد مخدر در شرق کرمان

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر طی یک سال گذشته در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: در مجموع 2 هزار و 935 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین از یک دستگاه تریلر کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رحمان مزیدی اظهار داشت: شامگاه گذشته پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر موفق شدند یک دستگاه تانکر حمل سوخت حامل مواد مخدر را در محور مواصلاتی زاهدان به کرمان متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج بیان کرد: قاچاقچیان به صورت بسیار حرفه‌ای قریب به سه تن انواع مخدر از جمله مرفین و تریاک را در تانکر این کشنده جاسازی کرده بودند اما با هوشیاری پلیس این محموله کشف شد.

مزیدی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به سایر استان‌های عمقی را کشور داشتند که با دستور مقام قضایی و هوشیاری پلیس، سوداگران مرگ موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم اهل استان‌های شرقی کشور بازداشت شده است، افزود: دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر کرمان توقیف مرفین مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر