Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:43:16 GMT

راه‌اندازی کارگاه تولید «ماسک» توسط پلیس هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۸۰۴۷

راه‌اندازی کارگاه تولید «ماسک» توسط پلیس هرمزگان

با توجه به ضرورت اقدامات پیشگیرانه مقابله با ویروس کرونا با تلاش فرماندهی انتظامی استان یک کارگاه تولید ماسک در بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، با توجه به شیوع و گسترس ویروس مهلک کرونا در کشور و روند افزایشی این ویروس خطرناک در سطح استان و نظر به لزوم و ضرورت رعایت دقیق بهداشت فردی و عمومی و همچنین نیاز شدید مردمی به اقلام بهداشتی نظیر ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، فرماندهی انتظامی استان هرمزگان علاوه بر انجام مأموریت‌های ذاتی و تخصصی خود جهت برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه در حوزه سلامت عمومی جامعه نیز احساس تکلیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با توجه به وضعیت کنونی استان و احساس نگرانی مردم و مسئولان در خصوص کنترل و شکست این ویروس منحوس، پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی یک کارگاه تولید ماسک بهداشتی در بندرعباس تأسیس شد که این کارگاه با به کارگیری 7 نفر نیروی با تجربه در بخش تهیه و ساخت ماسک، روزانه یک هزار عدد ماسک تولید می‌کند.

ماسک‌های تولید شده در این کارگاه در بین کارکنان انتظامی و اقشار مختلف مردمی توزیع خواهد شد و تمام تلاش ما براین است که بتوانیم در بحث مقابله و مبارزه با این ویروس نفسگیر در حد توان ایفای نقش کرده و ادای دین کنیم.

لازم به ذکر است از ابتدای شروع این ویروس کلیه تدابیر لازم در بحث رعایت موارد بهداشت محیطی در سطح استان و نظارت، کنترل و غربالگری سلامت در تمام مبادی ورودی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی با جدیت و به‌صورت‌ شبانه‌روز انجام و ضدعفونی یگان‌های انتظامی و اماکن عمومی توسط معاونت بهداری و یگان ویژه استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید هرمزگان پلیس بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس