Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در سال ۱۳۹۸، ۹۹۴ واحد صنعتی با حمایت دستگاه قضائی یا از تعطیلی جلوگیری شد و اگر هم تعطیل شده بود، به چرخه مجدد تولید برگشت. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در ادامه نشست خبری خود که از شبکه اینترنتی سیمای عدالت پخش شد، در پاسخ به سوال دیگری درباره پخش کلیپ ضرب‌وشتم یکی از بانوان در خیابان توسط یک مرد اظهار کرد: یکی از خبرگزاری‌ها در نقل این خبر امانت را رعایت نکرد و یک مقدار خبر غیرواقعی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع مربوط به آبان‌ ماه سال 1398 بوده و موضوع در تهران اتفاق افتاده است. فردی که تحت تعقیب قرار گرفته مقیم ری بوده و به همین دلیل نیابت از تهران به دادسرای شهر ری ارسال و احضار و تفهیم اتهام و به دادسرای تهران معرفی شد. رسیدگی دادسرایی به اتمام رسیده و پرونده برای صدور حکم به دادگاه رفته است.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال دیگری درباره اقدامات انجام شده از سوی دستگاه قضائی برای اجرای شعار رونق تولید ملی گفت: امسال یکی از برنامه‌های جدی ما حمایت از رونق تولید و اشتغال در کشور بود. اقدامات بسیار خوبی انجام شد و در یک بازه 6 ماهه با تدابیر قوه‌قضائیه از تعطیلی بیش از 500 واحد صنعتی جلوگیری شد. رقمی که تا امروز جمع‌‌آوری شده، خوشبختانه توانستیم با تدابیر قضائی ضمن رسیدگی به پرونده‌هایی که برخی افراد در این حوزه مرتکب جرم شدند، در سال 1398، 994 واحد صنعتی با حمایت دستگاه قضائی یا از تعطیلی جلوگیری شد و اگر هم تعطیل شده بود، به چرخه مجدد تولید برگشت.

اسماعیلی اضافه کرد: این آمار کاملا مستند است و همه اسناد و مدارک مربوط به اقدامات انجام شده از سوی قوه قضائیه موجود است و آمادگی داریم گزارش یکایک این واحدها را به صورت فهرستی یا تفصیلی در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

سخنگوی قوه‌قضائیه درباره پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: متعاقب اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن شهید سلیمانی، قوه‌قضائیه جمهوری اسلامی در دادسرای تهران پرونده ویژه‌ای برای تعقیب آمران و عاملان و معاونان این اقدام ضدبشری انجام شده است. پرونده‌ای در دادسرای تهران با بازپرس ویژه تحت نظارت و اشراف دادستان تهران و با یک دادگاه رسیدگی به امور بین‌الملل تشکیل شده است. همچنین علاوه بر یک هیئت قضائی، یک هیئت مستشاری متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مختلف تشکیل شده تا موضوع را بررسی و پیگیری کنند. مذاکراتی نیز با مسئولان و دستگاه قضایی عراق انجام شده و این راه را تا محاکمه جنایتکاران ادامه خواهیم داد.

دستگیری بیش از 60 محتکر اقلام بهداشتی/صدور کیفرخواست در 30 پروندهاروپایی‌ها تحریم‌های آمریکا علیه ایران را عملیاتی می‌کنند/تشکیل شعب ویژه برخورد با شایعه‌سازان کرونایینرخ دیه سال 99 اعلام شدبهره‌مندی 50 درصد زندانیان امنیتی از مرخصی/اعطای مرخصی به 85 هزار زندانیسخنگوی قوه‌قضائیه: جهانبانی به 20 سال حبس محکوم شد

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بحران بیکاری و اشتغال قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران بیکاری و اشتغال قوه قضائیه بحران بیکاری و اشتغال قوه قضائیه قوه قضائیه واحد صنعتی انجام شده انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

به گزارش خبرنگار مهر، سینا بنی اسد، صبح جمعه در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری اعضای این باند صادر گردید افزود: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضائی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

بنی اسد، ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرایم وجود ندارد.

دادستان شهر ماهان با اشاره به اینکه با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد افزود: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6088926

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید/ بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت