Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز جوان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیرامون اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در همان روزهای نخست شیوع کرونا، طبق درخواستی که از سوی فرمانداری شهرستان اهر صورت گرفته بود با اختصاص خوابگاه برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به ستاد مدیریت بحران کرونا موافقت شد و این خوابگاه در اختیار ستاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تدابیری که در هفته‌های گذشته درخصوص ظرفیت‌های درمانی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اندیشیده شده، بخش اختصاصی بیماران کرونایی در بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز ایجاد شده و تمام تجهیزات مورد نیاز به صورت کامل تأمین و تهیه شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی درباره ویژگی‌های بخش ویژه کرونای بیمارستان امام سجاد(ع) نیز بیان کرد: ورودی این بخش با استفاده از آسانسور اختصاصی به‌صورت کامل از سایر بخش‌های بیمارستان مجزا شده و تجهیزات کامل کادر درمانی برای حفاظت از جان آنها تهیه شده است. این بیمارستان در صورت نیاز وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان آمادگی ارائه خدمات تخصصی را دارد.

جوان‌پور ادامه داد: این بیمارستان دارای امکاناتی چون سی‌تی اسکن، بخش‌ ویژه کرونا و نیروی درمانی متخصص است که آماده خدمات رسانی است. تولید محلول ضدعفونی دست در واحد تبریز و محلول ضدعفونی سطوح در واحد ایلخچی از جمله اقداماتی است که از همان ابتدای امر پیگیری شده است.

وی درباره توزیع محلول‌های تولید شده در دانشگاه نیز گفت: محصولات ضدعفونی کننده تاکنون به موسسات و مراکز خیریه 6 شهر استان آذربایجان شرقی ارسال شده است. همچنین با درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، میزان تولید محلول برای ارائه به بیمارستان‌های شهر تهران افزایش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز خاطرنشان کرد: مجوز تولید ماسک N95 از دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت شهرستان تبریز اخذ شده و این محصول برای اولین بار با مشارکت بسیج اصناف تبریز برای ارائه به شهروندان با نازل‌ترین قیمت تمام شده تولید می‌شود. تمامی محصولات، توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد استان تولید می‌شود.

انتهای پیام/

358 / 167 دانشگاه آزاد علیه کرونا عزیز جوان پور تولید ماسک N 95 در تبریز خوابگاه دانشگاه آزاد اهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در وزارتخانه بهداشت رشته تحصیلی پرستاری به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد بوشهر بازگشت داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید رازقی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 17 هزار دانشجو در واحد‌ها و مراکز شهرستانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در واحد بوشهر حدود 7 هزار دانشجو تحصیل می‌کنند، گفت: بر اساس افق مد نظر ما از مهرماه امسال هر واحد دانشگاهی در پذیرش دانشجو 20 درصد افزایش خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر افزود: نیروهای نخبه و کارآمد از گنجینه‌های این استان محسوب می شوند که باید متناسب با ظرفیت‌های موجود رشته‌های دانشگاهی ایجاد شوند.

وی از صدور مجوز فعالیت رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خبر داد و عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در وزارتخانه بهداشت رشته تحصیلی پرستاری به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد بوشهر بازگشت داده شده است که در مرحله اول حدود 14 نفر دانشجو پذیرش خواهند شد.

رازقی با اشاره به اینکه به‌زودی تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با هلدینگ‌های نفت و گاز قرارگاه خاتم‌الانبیا منعقد خواهد شد خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور گسترش فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه صورت می‌گیرد و از اتفاقات تاثیرگذار در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خواهد بود.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور برای ورود به قراردادهای آموزشی و پژوهشی نفت و گاز در حوزه پروژه‌های قرارگاه باید با هماهنگی و نمایندگی دانشگاه آزاد بوشهر فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: این دانشگاه به تازگی در جشنواره مهدویت و امامت (مشاعره) در میان دانشگاه‌های ممتاز کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی