Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ گروهی از محققان استرالیایی ادعا می‌کنند که درمانی برای ویروس کرونا جدید و کشنده پیدا کرده‌اند و امیدوارند که آن را در یک آزمایش سراسری روی بیماران آزمایش کنند.

پروفسور "دیوید پترسون" مدیر مرکز تحقیقات بالینی دانشگاه کوئینزلند گفت که محققان از دو دارو استفاده کرده‌اند که در درمان عوارض ناشی از ویروس کرونا در آزمایشات نتایج خوبی به جا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، یکی از این داروها که به تعدادی از اولین کسانی در استرالیا که تست ابتلا به کووید-۱۹ آنها مثبت بود، داده شده است، باعث ناپدید شدن ویروس از بدن آنها و به دنبال آن بهبودی کامل بیمار از عفونت شده است.

"پترسون" همچنین پزشک متخصص بیماری‌های عفونی در بیمارستان رویال بریزبن و بیمارستان زنان است و ادعا می‌کند که استفاده از این داروها نباید به عنوان درمان ذکر شود، بلکه فعلا یک درمان بالقوه است.

وی گفت: این داروها یک درمان به طور بالقوه موثر است. بیماران پس از پایان درمان، دیگر به هیچ وجه شاهد وجود ویروس کرونا در بدن خود نیستند.

بیشتر بخوانید:هشدار دانشمندان در مورد ویروس کرونا: هر زمستان مهمان ماست!

گفتنی است که هر دو دارو قبلاً در استرالیا ثبت شده، مجوز گرفته و در دسترس هستند.

"پترسون" افزود: آنچه ما در حال حاضر می‌خواهیم انجام دهیم، یک کارآزمایی بالینی بزرگ در سراسر استرالیا است تا ۵۰ بیمارستان را بررسی کنیم و آنچه را که می‌خواهیم مقایسه کنیم، یک دارو در مقابل یک داروی دیگر و همچنین در مقابل ترکیبی از این دو دارو است.

پزشکان با توجه به تاریخچه استفاده از این داروها، تجربه طولانی مدتی از سازگاری آنها با سیستم ایمنی بدن انسان دارند. به این معنی که با این درمان، هیچ عارضه جانبی در انتظار بیمار نخواهد بود.

استرالیا احتمالا درمان ویروس کرونا را به جهان عرضه می‌کند

"پترسون" با استناد به درمان‌های به کار گرفته شده در کشورهایی نظیر سنگاپور و چین گفت: تجربیات مثبتی در مبارزه با ویروس کرونا خارج از مرزهای استرالیا نیز ثبت شده است. گروه تحقیقاتی من اطمینان دارند که می‌توانند این داروها را به بیماران دیگر کشورها منتقل کنند.

وی افزود: ما می‌خواهیم بهترین درمان را برای استرالیایی‌ها به ارمغان بیاوریم و نه حدس‌های شخصی یا تجربیات چند نفر. محققان ما امیدوارند تا پایان ماه مارس به یک درمان قطعی دست یافته و آن را روی بیماران آغاز کنند.

درمان جدید مبتنی بر اچ‌.آی‌.وی است

این تحقیق از بیماران چینی الهام گرفته شده است که در ابتدا این دارو را در استرالیا دریافت کردند.

"پترسون" گفت: پزشکان ما بسیار شگفت زده شده‌اند که یک داروی اچ‌.آی‌.وی موسوم به "sic" در واقع می‌تواند در مقابل ویروس کرونا جدید به خوبی عمل کند.

وی افزود: این دارو روی اولین موج از بیماران چینی که ما در استرالیا داشتیم، خیلی خوب عمل کرد. این امیدبخش است، چرا که ما اینجا به چیزهای واقعاً خوبی رسیده‌ایم.

یک درمان مفید برای مقابله با کووید-۱۹ که جهان را فرا گرفته و بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در جهان آلوده کرده است، در صورت واقعی بودن مانند یک معجزه خواهد بود.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s5w خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا یک درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ با وجود اعلام برخی از رسانه ها در فضای مجازی در بررسی به عمل آمده و گزارش خبر نگار ما از داروخانه های شهر هشتگرد انسولین به اندازه کافی در داروخانه ها موجود است و بیماران دیابتی می توانند نیاز خود را تامین کنند.

بعضی از نام هاي تجاری که اغلب وارداتی هستند در یه بازه زمانی توزیع آن به تعویق افتاد که مشکلاتی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرد ولی هم اکنون انسولین در اکثر دارو خانه های ساوجبلاغ یافت می شود.

یکی از پزشکان دارو ساز گفت: بعضی از بیماران دیابتی می توانند جایگزین کنند انسولین های ایرانی را ولی به لحاظ بعد روانی حاضر به تغییر نیستند.

وی گفت: بسیاری از شر کت های بیمه گر هم به تعهدات خود در قبال نسخ بیمه ای متعد نیستند و داروخانه های توان خرید انسولین و نگهداری آن را ندارند که باید این موضوع توسط مسئولین این حوزه درست شود.

دیگر خبرها

  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • ۵ دمنوشی که برای درمان سرماخوردگی معجزه می‌کند
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه