Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام خداداده با اشاره به برپایی ایستگاه «مدافعان سلامت» و توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده در میان مردم گفت: در این ایستگاه، خدمات مشاوره‌ای برای پیشگیری از بیماری کرونا نیز به مردم ارایه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که امروز به مسئله اول جهان و کشور ما تبدیل شده، نیز نیازمند عزم و اراده ملی است که کانون اصلی و محور شکل گیری این حرکت عظیم اجتماعی و همراه کردن مردم با مدافعان سلامت،مساجد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بچه های مسجد با درک صحیح از شرایط کنونی کشور و نیاز مبرم جامعه به اقدامات موثر برای کاهش فشار روانی حاکم بر کشور، وارد صحنه شده اند و با عزم جدی برای شرکت کرونا، پویش مردمی «مسجد کانون سلامت» را اداره می کنند.

 

حجت الاسلام «کمال الدین خداده» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های جهادی فعالین مسجد النبی(ص) ولنجک و کانون امین این مسجد برای پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش و دفاع همه جانبه در محتمل بودن جنگ بیولوژیکی، قرارگاه بهداشتی درمانی با عنوان «مدافعان سلامت» در مسجد النبی(س) برای رزمایش پدافند ایجاد شد.

 

امام جماعت مسجد النبی(ص) ولنجک بیان کرد: در ایستگاه مدافعان سلامت که به صورت صلواتی و رایگان به مردم خدمات ارایه می دهد، توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده پوست دست، توزیع بروشورهای راهنمایی سلامتی، غربالگری، تب سنجی، توزیع ماسک توسط اعضای کانون فرهنگی هنری امین و پایگاه بسیج فاطمیون انجام می شود.

 

 

 

وی ضد عفونی مسجد النبی(ص) توسط جوانان با شعار «مسجد و هیئت تعطیل نیست،بلکه ماموریتش تغییرکرده است» را از دیگر اقدامات جهادی این مسجد نام برد.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امین مسجد النبی(ص) ولنجک خاطر نشان کرد: توزیع رایگان محلول ضدعفونی سطوح و البسه و اشیا به صورت رایگان و به صورت روزانه، توزیع بروشورهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هم در این ایستگاه صورت می گیرد.ضمن اینکهدر ایستگاه مدافعان سلامت خدمات تست افرادی که علایم کرونا دارند، انجام و خدمات مشاوره ای برای مراقبت صورت می گیرد.


 

 

حجت الاسلام خداده تصریح کرد: فعالین این مسجد برای کسانی که مشاغل خدمات عمومی دارند، نیز تدابیر اندیشده اند و میان اصناف و رفته گران شهرداری هم اقدام به توزیع اقلام ضدعفونی می کنند و به صورت جهادی و با شعار«# کرونا را شکست می دهیم» اقدام به ضدعفونی معابر و گندزدایی خیابان های ولنجک کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کانون های مساجد مسجد مدافعان سلامت مسجد النبی ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

تین نیوز

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ مترو تهران، امسال نیز بخش دیگری از تاسیسات، دسترسی ها و ورودی های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ ارتقاء یابد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، آزاد اکبری  مجری خط ۳ مترو تهران در خصوص برنامه های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی مانده این خط تامین شود، می توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران