Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، شکرالله سلمان زاده امروز سه شنبه ۲۷ اسفندماه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان، اظهار کرد: از ابتدای بحران تا کنون ۱۴ هزار و ۳۶۵ نفر به اورژانس های بیمارستان های دانشکده علوم‌ پزشکی آبادان مراجعه کردند.

وی افزود: در حال حاضر ۷۳ نفر از مراجعه کنندگان در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری هستند که از این تعداد ابتلای قطعی ۶۵ به ویروس کرونا اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که ۲۶ نفر از آنها از آبادان، ۲۴ از خرمشهر و ۱۵ نفر از شهرستان شادگان است و جواب آزمایش باقی افراد هنوز مشخص نشده است.

سلمان زاده تصریح کرد: مصوبات خوبی در شورای تامین صورت گرفته و در حال اجرا است، ولی مردم باید رعایت کنند هنوز هم با وجود این همه هشدار می بینیم بعضی از افراد در پارکها تجمع کرده و اقدام به مصرف قلیان‌ می کنند، گیم نت ها، کافی نت و باشگاه بیلیارد که میتوانند بسیار آلوده کننده باشند مشعول فعالیت هستند در حالیکه این اماکن باید تعطیل شوند.

وی در خصوص برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال، تاکید کرد: بیمارستان های ما با تمام‌ توان و ظرفیت در حال خدمت رسانی به بیماران مبتلا با کرونا است؛ مردم در چهارشنبه سوری رعایت کنند که شاهد حوادث نباشیم و بار اضافی به بیمارستانها و کادر درمان تحمیل نشود. اگر مراسمی هم گرفته می شود حتما در خانه باشد.

سلمان زاده خاطرنشان کرد: مردم از زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال نیز خودداری کنند؛ در این شرایط ضرورت انجام این کار مستحب وجود ندارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان از همه مردم درخواست کرد با مراجعه به سامانه سلامت http://salamat.gov.ir شرایط سلامت خود را ثبت کنند تا به شرایط رسیدگی به شهروندانی که علائم تنفسی دارند، کمک شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوری دانشکده علوم پزشکی آبادان کرونا ویروس خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر دو حادثه رانندگی، ۱۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با ۲ حادثه رانندگی، اظهار کرد: در ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو نیز در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کدهای درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان