Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@10:05:43 GMT

چه کسی دستیار اسکوچیچ در تیم ملی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۹۰۸۵

وحید هاشمیان دستیار مارک ویلموتس برای ادامه ی همکاری با کادر فنی تیم ملی اعلام آمادگی کرده است و گفته اگر فدراسیون فوتبال بخواهد به همکاری خود با تیم ملی ادامه خواهد داد اما برای ادامه ی همکاری شرایط را هم مورد ارزیابی قرار خواهد داد. از سویی حضور برخی دیگر از مربیان ایرانی هم در کادر فنی تیم ملی مطرح است و در این زمینه صحبت هایی با آنها مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار ورزشی- تصمیم نهایی را در این زمینه طبیعی است اسکوچیچ بگیرد. با توجه به لغو بازی های تیم ملی در ماه های فروردین و خرداد ماه فعلا ضرورتی به انجام این کار وجود ندارد و با توجه به نزدیک شدن به بازی های تیم ملی این تصمیم اتخاذ خواهد شد. 

تیم ملی 8 خرداد در تهران میزبان عمان در یک بازی دوستانه خواهد بود. اگر این بازی به قوت خود باقی بماند تا پیش از این دیدار دومین دستیار ایرانی اسکوچیچ مشخص خواهد شد. پیش از این کریم باقری به عنوان یکی از دستیاران ایرانی اسکوچیچ معرفی شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی اسکوچیچ تیم ملی فدراسیون فوتبال کریم باقری وحید هاشمیان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران