Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس دهم شورای اسلامی بیان کرد: شیعه انگلیسی در قم لانه کرده است که بانی و محرک حرکت‌های روز گذشته بودند و باید نهادها و دستگاه‌های امنیتی با این افراد برخورد کنند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با ایلنا، درباره هتک حرمت حرم حضرت معصومه و رفتارهای هنجارشکنانه بعضی از افراد تندرو در شهر قم، گفت: زیارت مستحب است اما حفظ جان انسان‌ها واجب است؛ حرکتی که در حرم حضرت معصومه صورت گرفت، پشت صحنه‌اش برخی از جریان‌ها شیعه انگلیسی است که بارها درباره خطر‌هایش فریاد زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها گفتند شیعه انگلیسی در قم لانه کرده است که بانی و محرک حرکت‌های روز گذشته بودند که باید نهادها و دستگاه‌های امنیتی با این افراد برخورد کند.

وی تاکید کرد: قطعا مردم ما و شیعیان شرایط فعلی کشور را درک می‌کنند و از ازدحام و حضور در جاهایی که گفته شده است به خاطر حفظ جان همنوعان خودشان پرهیز می‌کنند و این امر را اولویت اول خودشان می‌دانند.

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: این‌که عده‌ای به زور خودشان درب حرم حضرت معصومه را بشکنند و نظم عمومی را برهم بزنند نشان از این است که یک اتاق فکری این جریان را هدایت و مدیریت می‌کند که هدفش مقابله با نظام است، لذا دستگاه‌ها باید هوشیار باشند و با این رفتارها برخورد کنند.

وی ادامه داد: البته باید یادمان باشد شاید برخی از افراد هم در این میان گول خورده باشند که باید حواسمان باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که مردم ما بصیر و آگاه هستند، بیان کرد: مردم قم همیشه پرچم‌دار و علمدار مبارزات بوده‌اند و مبرا از این قصه هستند؛ لذا امروز باید چشم‌ کانون‌های فتنه‌ای که در این شهر قرار دارند و لانه کردند را درآورد.

وی درباره این‌که چنین رفتارهایی چه ضرباتی به اسلام می‌زند، گفت: ما نباید چنین رفتارهایی را به نام شیعه تمام کنیم چرا که در همه جریانات افراد خودسر و کج فهم وجود دارند که چنین حرکاتی را انجام می‌دهند.

نماینده مردم سنقر تاکید کرد: دشمن می‌خواهد چنین هتک حرمت‌هایی را به اسم اسلام و شیعه بزند؛ اما دنیا باید بداند شیعه اهل فهم، منطق، بینش و بصیرت است و لذا این حرکات از شیعیان به دور است.

وی در پایان تاکید کرد: شیعه‌نماهایی که از انگلیس دستور می‌گیرند دنبال این هستند که اسلام و شیعه را بدنام کنند و ما باید حواسمان باشد.

لینک کوتاه: asriran.com/00315c

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حمله به حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد.

در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.

کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افراد مستعد و عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران آموزشهای لازم به آنان داده می شود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.

در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه به صورت افتخاری با رادیو همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم