Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های یمنی با موشک‌های «فاطر ۱» جنگنده‌های ائتلاف سعودی در آسمان شهر صرواح در استان «مأرب» را فراری داده و اجازه هیچ عملیاتی به آن‌ها نداده اند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرمانده نیرو‌های مسلح یمن امروز سه شنبه دوباره از فراری دادن جنگنده‌های ائتلاف سعودی در آسمان شهر صرواح در استان مأرب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، فرماندهی نیرو‌های مسلح من اعلام کرد: «پدافند هوایی یمن سحرگاه امروز موفق شد در مقابل تشکیلات جنگی متشکل از تعدادی جنگنده اف ۱۵ در آسمان صرواح بایستد و قبل از اینکه اقدام خصمانه‌ای انجام دهند، آن‌ها را فراری دهد. این مقابله با تعدادی موشک فاطر -۱ انجام شد».

از زمان رونمایی یمن از پدافند هوایی خود، آسمان یمن برای ائتلاف سعودی دیگر ناامن شده است. پدافند هوایی یمن در روز‌های گذشته نیز با جنگنده‌های اف ۱۵ و اف ۱۶ ائتلاف سعودی در استان الجوف مقابله و آن‌ها را مجبور به ترک حریم هوایی این استان کردند.

«مهدی المشاط» فرماندهی نیرو‌های مسلح یمن در ۲۳ فوریه گذشته از چند سامانه پدافند هوایی «ثاقب ۱»، «ثاقب ۲» و فاطر ۱ رونمایی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پدافند هوایی ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های خبری لبنان بامداد پنجشنبه از بمباران مجدد مناطقی از جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و واحدهای توپخانه این رژیم خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی شهرک کفرکلا را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

همچنین المیادین از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های اشغالگران نیز حومه شهرک شبعا را با دو موشک هدف قرار دادند.

گفتنی است که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

کد خبر 6094787

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان