Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:02:19 GMT

سهم ما حمایت از شما است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۰۴۲۳

سهم ما حمایت از شما است

در حالی که پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی به صورت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر در حال مبارزه با بیماری کرونا و کمک به حال بیماران هستند، شهروندان نیز به هر نحو ممکن در تلاش هستند تا از زحمات آنان قدردانی کنند. برخی از شهروندان با کمک‌های مالی و اهدای اقلام بهداشتی و درمانی سعی دارند تا از بار کادر درمانی بکاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از فعالان اقتصادی در شبکه اجتماعی توئیتر از پویشی خبر داد که در آن انجمن تولیدکننده گازهای فشرده در تلاش هستند تا آنجا که ممکن است اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ها را با کمترین هزینه  تامین نمایند.

حمایت برخی شرکت‌های خصوصی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز موضوع بحث کاربران بود و بعضی از شرکت‌های خصوصی اعلام کرده‌اند که  با تهیه اقلامی بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و سایر  ابزارهای بیمارستانی و اهدای این اقلام به مراکز درمانی، تلاش دارند که در مبارزه با بیماری کرونا سهیم شوند.

کاربری نیز در شبکه اجتماعی توئیتر تصویری از یک گروهی جوانان منتشر کرد و نوشت: «ده روزی می‌شود با گروه سه‌نفره‌شان آمده‌اند گوشه‌ای از بیمارستا ون کافی‌شاپ زدند و به صورت رایگان و بدون هیچ چشم‌داشتی انواع نوشیدنی گرم برای پرستاران و کارکنان زحمت‌کش بیمارستان آماده می‌کنند». گروهی دیگر از شهروندان نیز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ضمن رعایت موارد بهداشتی به اهداء رایگان آبمیوه به پرسنل درمانی پرداختند تا بتوانند از بار خستگی آنان کم کنند.

برخی تالارهای پذیرایی در شبکه‌های اجتماعی نیز اعلام کرده‌اند که در صورت برقراری بیمارستان‌های صحرایی، حاضرند بخشی از غذای بیماران و کادرهای درمانی حاضر در این بیمارستان‌ها را به رایگان تامین نمایند. گروهی از میوه‌فروشان شهر رشت نیز برای کادر درمانی به صورت رایگان میوه ارسال کردند تا از این طریق حاضران خط مقدم نبرد با بیماری کرونا را یاری رسانی‌ کنند.

در عین حال در میان برخی تولیدکنندگان پوشاک و پارچه نیز به صورت خودجوش اقداماتی برای حمایت از بیمارستان‌ها صورت گرفته است و خبرهایی از تولید ماسک و گان به صورت رایگان برای کادر درمانی و بیماران برخی بیمارستان‌ها در فضای مجازی به گوش می‌رسد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شبکه های اجتماعی پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شبکه های اجتماعی ویروس کرونا شبکه های اجتماعی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع دریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود