Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، براساس تحقیقاتی که پلیس اسپانیا انجام داد، مشخص شد که تعدادی از ایجنت های فوتبال از طریق باشگاه آپولون لیماسول قبرس، با بستن قراردادهای صوری برای بازیکنان، پولشویی می کردند.
با دنبال کردن رد پول ها، مشخص شد که این ایجنت ها بخشی از یک شبکه فعالیت های خلافکارانه بودند که در کشورهای مختلفی از جمله صربستان، قبرس و بلژیک، با بستن قراردادهای صوری، در باشگاه های مختلف نفوذ پیدا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پرونده از سال ۲۰۱۷ و بعد از اینکه دو ایجنت بازیکنان فوتبال، خانه ای گرانقیمت را در منطقه ثروتمندنشین در کالویا خریدند، باز شد. یکی از این دو نفر، فالی رمضانی بود که در انتقال ویلموتس به تیم ملی ایران نقش داشت. آنها با استفاده از قراردادهای صوری پیچیده، مالکیت واقعی این ملک را مخفی کرده بودند.  

همچنین در ارتباط با پرونده فالی رمضانی، چهار نفر دیگر هم مورد بازپرسی قرار گرفتند: همسر او، یک دروازه بان سابق از یک تیم ملی، همسر این دروازه بان و نفر چهارم که مشخصات او ذکر نشد.

تحقیقات اکنون بر روی دوره ای تمرکز دارد که این دو ایجنت حداقل ۱۰ میلیون یورو برای خرید خانه و کشتی تفریحی در مایورکا هزینه کردند.

حدود ۱۰۰ نفر در حال کار بر روی این پرونده پولشویی در اسپانیا هستند؛ از جمله در مورد یک شرکت مشاوره مالیاتی در مالت و دیگر کشورها که به موکلانش کمک می کرد تا قوانین مالیاتی را دور بزنند.

فوری | جام ملت‌های اروپا یک سال به تعویق افتاد

فالی رمضانی کیست؟

فالی رمضانی که در سال ۱۹۶۳ در آلبانی به دنیا آمد، در برلین زندگی می کند و در این شهر کمپانی نقل و انتقالات بازیکن لیان اسپورتس را به همراه نیکلا دامیاناک تاسیس کرد. به گزارش اکونومیست، لیان اسپورتس دوازدهمین آژانس نقل و انتقالات بازیکن دنیا و پنجمین آژانس فوتبالی دنیاست.

آنها در مجموع از انتقال بازیکنان ۴۹ میلیون یورو درآمد داشته اند و مجموع قراردادهایی که در آن مذاکره کرده اند، ۵۰۰ میلیون یورو بوده است.

رمضانی علاقه چندانی به قرار داشتن زیر ذره بین رسانه ها ندارد و به همین دلیل، تمرکز اصلی اش را روی ستاره های جوان صرب، کروات، بوسنیایی و مقدونیه ای گذاشته و بیشتر با باشگاه های سری آ کار می کند. او در سال های اخیر رابطه نزدیکی با فیورنتینا داشته و بازیکنانی مانند یووتیچ، لیائیچ، ناستاسیچ، صفروویچ و والون بهرامی را به آنها داده است.

او همچنین مدیر برنامه میرالم پیانیچ است و در تابستان گذشته، واسط انتقال لوکا یوویچ به رئال مادرید بود. دیگر بازیکنانی که با لیان اسپورتس همکاری می کنند: مارکوس آلونسو، ایوان پریشیچ، آنته ربیچ، چنگیز اوندر، نیکلا کالینیچ، سمیر هاندانوویچ

ویلموتس: اگر پیشنهادی جذاب برسد قبول می‌کنم کد خبر 493570 برچسب‌ها فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی فالی رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس