Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، امید علی ممبنی گوداژدر در توضیح بیشتر در این باره اظهار داشت: این تصمیم با هدف جلوگیری از آسیب ها و کاهش خطرات احتمالی با استناد به تجارب میدانی در سال های اخیر، اتخاد گردیده است.

وی افزود: در پایش مستمر دستگاه های حفاری که براساس موقعیت های پرخطر و شرایط خاص آنها صورت می گیرد، چیدمان نیروهای تخصصی به گونه ای است که توان تجزیه و تحلیل حوادث محتمل را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممبنی گفت: در مدیریت سیالات دو هزار و 230 نفر به کار اشتغال دارند که از این مجموعه یک هزار و 150 نفر نیروی تخصصی رسمی، قراردادی و ارکان ثالث و یک هزار و 80 نفر نیروی غیر تخصصی بومی هستند.

معاون مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: این مدیریت رویکرد جدید خود را بر مبنای ارتباط مستقیم با کار، کار فرما و کارشناسان از جمله کسب اطلاعات لحظه ای و رصد مستمر سیال حفاری بنا گذاشته و با درک شرایط عملیاتی، موجب شده که اعتماد بین مدیریت و کارشناسان بخوبی برقرار شود که حاصل آن اخذ تصمیم بر اساس خرد جمعی خواهد بود.

وی اظهار کرد: در بررسی این رویکرد، استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های انسانی، تخصصی و تجهیزاتی با توجه به خلاقیت ها و تجربیات کارشناسان و ایجاد هم افزایی میان آنها مورد توجه قرارگرفته تا این بخش از عملیات ملی حفاری در رقابت با دیگر شرکت های فعال در این عرصه بتواند جایگاه خود را بیش از پیش ارتقاء بخشد.

ممبنی گفت: در چند ماه اخیر به منظور مستند سازی تجارب به دست آمده بانک اطلاعاتی ایجاد و با استفاده از سامانه نرم افزاری و پایش برنامه ها، مطالبات کارکردی این مدیریت تا پایان اسفندماه بروز رسانی شده و از سوی دیگر تلاش همکاران بر محور استفاده از همه توان تجهیزاتی و پشتیبانی شرکت معطوف شده است.

معاون مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران در پیوند با این مطلب، افزود: در زمان حاضر تامین خدمات سیالات به صورت یکپارچه با کاربست شش مجموعه و خدمات دهی به ناوگان حفاری شرکت بی وقفه استمرار دارد و طبق محاسبات و بررسی های به عمل آمده در سال جاری انتظارات دکل ها نسبت به سال گذشته خاصه در نیمه دوم سال کاهش محسوسی نشان می دهد و اراده خاصی وجود دارد که این موفقیت ها تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه این مدیریت دارای 15 مجموعه  مدیریت پسماند ملکی و چهار مجموعه استیجاری است، بیان کرد: در بخش آب پسماند، محاسبات نشان می دهد که حجم آب دی واتر شده (درمان شده) در سال جاری  99 هزار  772 متر مکعب بوده که بوسیله 15 سامانه مدیریت پسماند ملکی حاصل گردید.

ممبنی ادامه داد: در همین حال آب برگشتی به دکل  140 هزار و 473 مترمکعب و حجم کنده های تثیت شده در لندفیل 34 هزار و 273 متر مکعب اعلام شده و  طبق بررسی های به عمل آمده از گزارشات مربوط به پایان سال، چهار مجموعه عملیات سیالات در سال 98 بیش از دو میلیون بشکه سیال ساخته و در اختیار شرکت های متقاضی قرار داده است.

معاون مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تاکید مدیر عامل شرکت مبنی بر استفاده بهینه از داشته های موجود و به روز رسانی تجهیزات، گفت: از دیگر اقدامات موفق این مدیریت در سال 98 محاسبه و دریافت 857 سند مالی مربوط به خدمات انجام شده و پیگیری دیگر مطالبات کارکرد خدمات سیال حفاری است.

وی وجود متخصصان کارآمد، خلاق، مبتکر و دارای ایده های نو در این مدیریت را مورد اشاره قرار داد و افزود: با اتکا به ظرفیت های منابع انسانی و نگاه کمی و کیفی به خدمات ارائه شده در سال جاری شاهد بهینه سازی  12 درصدی  هزینه ها نسبت به سال گذشته در این بخش هستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران شرکت ملی حفاری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد