Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: 15 معبر ورودی استان توسط نیروی انتظامی، هلال‌احمر، علوم پزشکی و بسیج جهت کنترل غربالگری، ویژه استان‌هایی که دارای آلودگی هستند، رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در سفر به شرق استان  با سفر به فهرج از ایستگاه تب‌سنجی فهرج در ورودی استان از سمت سیستان و بلوچستان بازدید کرد و با عوامل اجرایی این ایستگاه گفت‌وگو و مشکلات این ایستگاه را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: 15 معبر ورودی استان توسط نیروی انتظامی، هلال‌احمر، علوم پزشکی و بسیج جهت کنترل غربالگری ویژه استان‌هایی که دارای آلودگی هستند، رصد می‌شود.

وی تصریح کرد: این ایستگاه با کمبود وسایل پزشکی روبه‌رو است که دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه همکاری خواهد کرد.

ناظری با بیان اینکه امروز راه مقابله با این ویروس منحوس نشستن در خانه است، ادامه داد: با مشاهده عینی که در شهرستان‌های شرقی داشتیم متاسفانه مردم آن‌چنان موضوع را جدی نگرفتند و شاهد تراکم و حجم و تراکم جمعیتی مردم و نقاط شلوغ بودیم.

وی گفت: برنامه چهارشنبه آخر سال را نداریم چراکه تجمع موجب گسترش شیوع کووید 19 خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به برخی اقدامات پلیس در جهت حفظ سلامت مردم و مبارزه با بیماری کووید 19 اظهار کرد: پلیس فتا با رصد فضای مجازی با کسانی که شایعه پراکنی می‌کنند و به خرید و فروش اقلام غیر بهداشتی در فضای مجازی می‌پردازند برخورد می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:  تردد زوج و فرد در برخی از نقاط شهر کرمان در حال اجرا است و یگان ویژه نیز ماموریت گندزدایی را در برخی از نقاط بر عهده دارند و بیمارستان سیدالشهداء نیز با همکاری علوم پزشکی و سایر نهادها در خدمت مردم جهت مبارزه با بیماری کووید 19 است.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ورودی استان کرمان نیروی انتظامی غربالگری کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون عبوری از نرماشیر حامل ۱۵۰ کیلو ماده روانگران شیشه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان-نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاسازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران این کامیون را به پارکینگ منتقل کردند و با بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف شد و راننده این کامیون را که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این متهم که درصدد انتقال این محموله سنگین ماده روان‌گردان و فوق‌العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 750836

دیگر خبرها

  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند