Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اورژانس تهران ضمن بیان این که از شهروندان درخواست می‌کنیم در خانه بمانند، گفت: متأسفانه طی حوادث چهارشنبه‌سوری شاهد هستیم که گاهی به آمبولانس‌ها هم صدماتی وارد می‌شود.

دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به این موضوع که مدتی است بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و کادر پیش‌بیمارستانی و درمانی به شدت در این زمینه درگیر هستند، از شهروندان درخواست می‌کنیم که چهارشنبه‌سوری را در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علی‌رغم تمام توصیه‌ها باز هم شاهد هستیم که افرادی طی مراسم چهارشنبه سوری مصدوم شدند. همچنین متأسفانه گاهی طی این حوادث به آمبولانس‌های اورژانس نیز صدماتی وارد می‌شود. از شهروندان می‌خواهیم در صورتی که آمبولانس دیدند، راه را برای آن را باز کنند و فکر کنند که عزیزان خودشان در این خودرو هستند. از شهروندان می‌خواهیم که مراقب باشند به آمبولانس‌های اورژانس صدمه‌ای وارد نشود؛ چراکه در این شرایط واقعا اتفاقات این‌چنینی باری اضافه روی شانه‌های کادر درمانی است.

رئیس مرکز اورژانس تهران تأکید کرد: این چهارشنبه‌سوری با سال‌های گذشته متفاوت است. باید بدانیم اگر کسی مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شود، در معرض ابتلا به بیماری قرار می‌گیرد پس شهروندان باید برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان در خانه بمانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمبولانس چهارشنبه سوري چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حساب توییتری خود، از تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهرام عین اللهی در توییترنوشت:

«تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان به ویژه جامعه پرستاران پرتلاش بر حسب سختی کار، یکی از اهدافی بود که علیرغم همه محدودیت های مالی، با پیگیری مجدانه و همدلی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. پرداخت امسال را با ۱۰ همت آغاز خواهیم کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان