Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان استرالیایی روز سه شنبه از یافتن داروی بالقوه علاج ویروس کرونا خبر دادند.

اخبار بین الملل- به نوشته روزنامه «دیلی میل»  پروفسور «دیوید پترسون» مدیر بخش تحقیقاتی دانشگاه «گوینزلند» در این باره گفت که اینک دو دارو برای علاج بیماری کرونا وجود دارد که یکی از آن ها داروی بیماری ایذر و دیگری مالاریاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محققان، آزمایش داروی ضد ایذر نتایج امیدوار کننده ای را بر انسان داشته و ویروس کرونا را در بدن مبتلایان از بین برده است.

به گفته دکتر پترسون، داروی درمان ایذر به نام «لوپیناویر،ریتوناویر»  به مبتلایان چینی  در استرالیا تزریق شده و سپس ویروس کرونا از بین رفت. این محقق افزود که این دارو به طور بالقوه برای درمان کرونا موثر است. داروی علاج مالاریا که بر ویروس کرونا نیز تاثیر مثبت داشته «کلروکین»  نام دارد.

به نوشته دیلی میل، تاکنون حدود ۱۷۰ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده و بیش از ۶۵۰۰ نفر از آن ها جان باخته اند.

در قاره اروپا ایتالیا، اسپانیا و فرانسه بدترین وضعیت در زمینه شیوع کرونا را دارند. وزارت بهداشت اسپانیا  سه‌شنبه اعلام کرد طی بیست‌وچهار گذشته نزدیک به دو هزار مورد ابتلای جدید به ویروس «کووید۱۹» در این کشور گزارش شده است.

دولت انگلیس نیز از افزایش ۲۶ درصدی شمار مبتلایان به ویروس مهلک کرونا در این کشور ظرف یک روز خبر داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت ویروس استرالیا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کوالالامپور، دانشجویان استرالیایی هم صدا با دانشجویان آمریکا ضمن اعلام همبستگی با مردم بی پناه فلسطین، علیه جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در کشتار غیر نظامیان غزه تظاهرات کردند.
دانشجویان دانشگاه سیدنی با برپایی چادر و استقرار در پایگاه ثابت مقابل ساختمان این دانشگاه، خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و قطع روابط مالی دولت استرالیا با این رژیم کودک کش شدند...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات: 
دانشجویان استرالیایی

دیگر خبرها

  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب