Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایف حواتمه در جریان سفر به مسکو در گفت و گو با شبکه خبری المیادین ضمن یادآوری اهمیت برگزاری انتخابات در قدس شریف به عنوان بخشی از سرزمین مادری فلسطینیان تاکید کرد که  انتخابات فلسطین بدون قدس امکان پذیر نیست.

وی به حمایت روسیه از حقوق فلسطینی ها اشاره کرد و  اظهارداشت که دیدار وی و هیات همراه از روسیه به دعوت مسکو انجام شده و هدف آن گفت وگو درباره حل و فصل سیاسی در چارچوب قطعنامه های بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام فلسطینی همچنین از دستیابی به درک مشترک با وزیر امور خارجه روسیه درباره لزوم برنامه ریزی برای ایفای نقش روسیه در حل و فصل بحران موجود خبر داد.

هیات اعزامی جبهه دمکراتیک در سفر به مسکو با میخائیل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دو طرف تاکید کردند که معامله قرن، مغایر با معیارهای بین المللی مربوط به حل و فصل موضوع فلسطین و  نیز بی اعتنایی به قطعنامه های بین المللی است.

دو طرف همچنین تاکید کردند که این طرح  برای ثبات منطقه یک خطر به شمار می رود و زمینه را برای درگیری های بیشتر آماده می سازد و به ضرر منافع ملت های منطقه است.

هیات اعزامی جبهه دموکراتیک برای  آزادی فلسطین روز دوشنبه به ریاست حواتمه دبیر کل این جبهه و به دعوت مقام های روس وارد مسکو شد.

برچسب‌ها مسکو معامله قرن سرگئی لاوروف قدس فلسطین پروندهٔ خبری داستان معامله قرن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو معامله قرن سرگئی لاوروف قدس فلسطین فلسطین روسیه روسیه روسیه روسیه روسیه فلسطین فلسطین مسکو معامله قرن سرگئی لاوروف قدس فلسطین معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: لیگ برتر پسران کشور به زودی برگزار می‌شود و تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده‌است.

علی یعقوبیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های هیات شمشیربازی خراسان رضوی در نیمه اول سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: طی سال جاری در اولین مرحله انتخابات هیات را پیش رو داریم که اگر همه چیز به خوبی پیش برود برنامه‌های خود را با قدرت پیش خواهیم برد. خوشبختانه با توجه به انگیزه و توان شمشیربازان خراسانی هم اکنون ۵ بازیکن ملی پوش در بخش های مختلف داریم که یک بازیکن در تیم ملی فلوره، ۳ بازیکن در تیم ملی اپه و یک بازیکن در تیم ملی سابر هستند.

وی افزود: لیگ برتر پسران کشور را در پیش داریم که تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده است. همچنین تیم دختران در دور رفت لیگ برتر سوم شدند که امیدواریم سومی را حفظ کنند که در کشور صاحب مقام باشیم.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به مناسبات، مسابقات داخلی را در پیش داریم که در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان با استقبال مطلوب بازیکنان برگزار شد، که در بخش اپه زیر ۱۴ سال دختران ساجده سادات قریشی موفق به کسب مقام اول شد و الهه رزق خواه مقام دوم و بنیتا طلایی و فاطمه رزق‌خواه موفق به کسب رتبه سوم مشترک شدند. همچنین در بخش اپه بزرگسالان بانوان مهشید نیازی مقام اول را کسب کرد و تیام عباس نژاد، الینا عرفانیان و آیلین علی اکبری به ترتیب دوم و مقام سوم مشترک را کسب کردند.

یعقوبیان در پایان به تمرکز بر رده سنی پایه تاکید کرد و گفت: هم اکنون در حال سرمایه گذاری در رده سنی پایه هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم در این حوزه نیز صاحب مقام باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد