Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:14:14 GMT

سرعت وزش باد در زنجان شدیدتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۶۹۶۳

سرعت وزش باد در زنجان شدیدتر می‌شود

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش باد از روز گذشته اغلب مناطق این استان را در نوردیده است که بیشترین سرعت آن با ۱۶ کیلومتر بر ثانیه از  فرودگاه زنجان گزارش شد.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در شهر زنجان نیز ۱۴ کیلومتر بر ثانیه بود، اظهار داشت: بعدازظهر امروز شاهد ریزش باران و تگرگ توام با رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوا طی روزهای آینده تغییر قابل توجهی نخواهد داشت ولی روز جمعه دمای صبحگاهی با کاهش همراه خواهد شد.

سلطانی تصریح کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه، این سامانه بارشی که از عصر سه شنبه /۲۷ اسفند ماه/ وارد زنجان شده است تضعیف شده و در برخی مناطق احتمال بارش های محلی وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند، داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

برچسب‌ها بارندگی بارش باران زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی بارش باران زنجان سازمان هواشناسی بارندگی بارش باران زنجان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ، خستگی و سرعت غیر مجاز را دو عامل اصلی تصادفات یک هفته گذشته پایتخت اعلام کرد. به گفته سرهنگ جوانبخت ، در این تصادفات دو شهروند جان خود را از دست دادند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین