Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم ساری و میاندرود با اشاره به وجود شغل‌های بدون شناسنامه در کشور که شاید حدود ۱۵ میلیون نفر از این طریق درآمد داشته باشند، گفت: اقداماتی نظیر منابع کوتاه‌مدت و معیشتی برای مردم و اقشار کم درآمد باید در این شرایط در نظر گرفته شده است.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه مبارزه با بیماری کرونا، پیرو دستور رهبر امری ملی است و همه باید کمک کنند،اظهار کرد: از نخبگان و مجامع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مثل مجلس و دولت همه باید بر سر کار بیایند که البته بعد از دستور رهبر انقلاب همه اقشار و ارکان نظام درگیر این مسئله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی افتاده اما در برخی جاها اخبار خوبی نداریم، افزود: استان‌های شمالی که آمار و ارقام بعد از آن تصمیمی که محدودیت حضور مسافران در استان‌های شمالی برداشته شد در پیک قرار گرفت و تصمیم خوبی نبوده، مسافران ناقل اپیدمی از مرکز و از تهران به استان‌های شمالی بودند و مازندران هم در مسیر ریسک قرار داشت که این اتفاق نیز در مازندران افتاد. 

منتخب مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه در این ارتباط به رئیس جمهور وزرات بهداشت و ... نامه نوشتیم، افزود: دغدغه‌ها بیان شد و نیامدن مسافر و همچنین بحث اینکه همه در خانه بمانند تفکر خوبی بوده که کار مبارزه با بیماری این کرونا هم در واقع همین است که همه در خانه بمانند که نتیجه ملموس‌تر می‌شود و درخواست ما هم همان بوده و وضعیت بهتر شده است، همچنین در بحث قرنطینه کردن استان ها را با روش بهتر و مدرن‌تری پیگیری کردند. 

بابایی‌کارنامی ادامه داد: تامین اعتبار لازم برای استان مازندران با افزایش و رشدی که کرونا در مازندران دارد متاسفانه کم بوده در مقایسه با استان‌های دیگر کمتر بوده و ما این دغدغه را به وزیر بهداشت رسانده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بحث کمبود دارو و لوازم بهداشتی برای هم بیمار هم پزشکان و پرستاران مشکلات وجود داشته و دارد، بیان کرد: منابع بهتری باید در اختیار بیمه پزشکی و بیمه مدیریتی در مازندران بگذارند، ظاهرا  بدهکاری به داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان‌های بیمه‌ای صفر شده است و این موضوع در مورد تامین اجتماعی هم در دستور کار است.

منتخب مردم ساری و میاندرود بیان کرد: بحث تامین نقدینگی مستقیم برای بیمارستان‌ها بوده که در اختیارشان قرار گیرد که بخش اولیه را تخصیص دادند اما در حد نیاز مازندران نبوده قرار شد با دقت بیشتری انجام شود، از مجموعه ساختاری سپاه و دستگاه‌هایی دارند تجهیزات و امکانات را در شهر و روستاها بسیج کردند تقدیر و تشکر داریم، ولی توقع ما از دولت بیشتر است. 

بابایی‌کارنامی در ادامه افزود: بعد از دستور رهبری هماهنگی‌ها و فرماندهی بهتر شده است.

وی با بیان وقتی جایی را  تعطیل می‌کنید دولت یک تعهداتی را باید در اختیار مردم قرار بدهد، تصریح کرد: اینها جز مواردی است که باید در جلسه ستاد تصمیم‌گیری می‌شود، وقتی تعطیل شود تعهداتی مالی هم باید باشد.

منتخب مردم ساری و میاندرود با اشاره به وجود شغل‌های بدون شناسنامه در کشور که شاید حدود ۱۵ میلیون نفر از این طریق درآمد داشته باشند، افزود: اقداماتی نظیر منابع کوتاه‌مدت و معیشتی برای مردم و اقشار کم درآمد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب نقدینگی بیمارستان ها مازندران استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است