Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:11:04 GMT

دستگیری عوامل انتشار میتینگ ماشین بازها در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۷۸۲۰

دستگیری عوامل انتشار میتینگ ماشین بازها در تبریز

سرهنگ محسن محمودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا، انتشار خبری با عنوان «میتینگ ماشین بازها در تبریز» در فضای مجازی تبریز مورد رصد قرار گرفت؛ با توجه به این برهه زمانی و اعلام هشدار از سوی مسئولان در خصوص عدم تجمع به جهت شیوع ویروس کرونا، شناسایی عاملان این اقدام در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با هماهنگی قضایی، ۲ نفر متهم اصلی به هویت های معلوم در تبریز دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی اظهار کرد: از عموم شهروندان انتظار داریم به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در این برهه زمانی از تجمعات غیرضروری اجتناب کرده و جان خود و شهروندان را به خطر نیندازند.

تاکنون ۵۷۱ نفر در آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا شده اند و بیش از ۴۰ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داه اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی شبانه روزی فتا فضای مجازی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری سارقان در یزد
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو