Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در گفت وگوی اختصاصی  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:تمامی اماکن روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مصون ماندن افراد و خانوار ها از خطر ابتلا به این بیماری در روستاها تعطیل شده است.

او گفت: دهیاران نیز ضمن آگاه سازی و اطلاع رسانی نسبت به رعایت و جدی گرفتن هشدار ها و الزامات بهداشتی از برگزاری هرگونه تجمع با هر عنوان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوچ زهی بخشداری مرکزی نیکشهر با دعوت از مردم این بخش به رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه در ایام تعطیلات سال جدید تصریح کرد: خانواده ها از ورود به اماکن گردشگری بخش مرکزی با توجه به هشدارهای صادر شده توسط ستاد مرکزی فرماندهی و مقابله با بیماری کرونا کشور تا اطلاع ثانوی جدا خودداری کنند.

او گفت: اطلاع رسانی و آگاهی عمومی گسترده و دقیق از طریق اعضا شورای اسلامی، معتمدین ، امامان جمعه و جماعت ، نصب پلاکارد و پوستر و اعلان عمومی هشدار های مربوط به ویروس کرونا توسط بلند گوهای ثابت و سیار می تواند نقش مهمی در جلوگیری از گسترش این ویروس داشته باشد.

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در پایان بیان کرد : به دهیاران بخش مرکزی تاکید شده است پیگیری لازم جهت گندزدایی جداول و اماکن پر تردد سطح روستا ها را انجام دهند و از حضور مسافران در سطح روستاها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس میراث فرهنگی و گردشگری بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است.

کد خبر 6087596

دیگر خبرها

  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید