Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده استان اظهار داشت: تاکنون همه ۷ هزار و ۷۰۷ واحد نیازمند بازسازی سیل به بانک ها معرفی شده و ۹۶ درصد فنداسیونون ها اجرا شد.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون ۸۳ درصد واحدهای مسکونی تخریب شده به مرحله سقف رسیده که با احتساب این خدمات، بیش از ۸۰ درصد تعهدات گلستان به سیل زدگان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان در ادامه به اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا در استان اشاره کرد و گفت: در طول ۴۰ سال گذشته ۱۸۰ دستگاه تنفس مصنوعی در بیمارستان های استان وجود داشت اما با همت خیرین در هفته گذشته ۵۵ دستگاه تنفس مصنوعی خریداری و در بیمارستان های استان راه اندازی شد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان هم در این جلسه گفت: با توجه به پیش بینی ها، تا پایان هفته اول فروردین ۱۳۹۹ وضعیت بارش ها در استان نگران کننده نیست اما پیش بینی ۳۰ میلیون مترمکعب رواناب از ذوب برف ها در فروردین ماه سال آینده وجود دارد.

سیدمحسن حسینی به وضعیت آبگیری سدهای گرگانرود اشاره کرد و گفت: در سد گلستان، ۲۱ میلیون مترمکعب، در سد بوستان ۱۸ میلیون متر مکعب و در سد وشمگیر ۱۴ میلیون متر مکعب آبگیری شد و در این شرایط حدود نیمی از ظرفیت مخازن سدهای استان خالی از آب است.

وی به وضعیت لایروبی رودخانه های استان هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای خرداد تاکنون ۲۵۲ کیلومتر از طول رودخانه های استان لایروبی شد که ۱۴۱ کیلومتر در گرگانرود، ۷۰ کیلومتر در حوضه قره سو، ۲۳ کیلومتر در اترک، ۹ کیلومتر در نکارود و ۹ کیلومتر نیز در خلیج گرگان بود.

حسینی افزود: ۷۷۰ کیلومتر از لایروبی رودخانه های گلستان باقی مانده که با بکارگیری ۴۱ پیمانکار در حال انجام است.

بارش شدید باران در روزهای اواخر اسفندماه ۹۷ و ابتدای امسال در گلستان، زمینه ساز سیل مخرب و برجای گذاشتن خسارات جانی و مالی در استان شد.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای گلستان گلستان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای گلستان گلستان سیل شرکت آب منطقه ای گلستان گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رمضانی رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی تاکنون ۹۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار اولیه، آب تخت اولیه هم در سطح ۷۰ هزار هکتار و ۱۰۹ هزار هکتار خزانه‌گیری انجام شد. 

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کشت برنج در حدود ۱۰۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان، افزود: کشت برنج در ۷۴ هزار هکتار شالیزار استان به صورت مکانیزه و نزدیک به ۳۲ هزار هکتار به روش سنتی انجام شد.

رمضانی تصریح کرد: تاکنون ارقام محلی برنج در ۹۵ هزار هکتار و ارقام پرمحصول در ۱۲هزار هکتار شالیزار استان کشت شد.




دیگر خبرها

  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر