Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: ۸۷ درصد آب استان سمنان صرف مصارف کشاورزی می‌شود که نصب کنتور‌های هوشمند و انسداد چاه‌های غیر مجاز می‌تواند در مدیریت بهتر آب موثر واقع شود.

او افزود: از سال ۱۹۹۳ میلادی هر ساله از سوی سازمان ملل روز دوم مارس به عنوان روز جهانی آب نامگذاری شده که امسال مصادف با سوم فروردین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدریان تصریح کرد: شعار امسال برای روز جهانی آب، آب و تغییر اقلیم، مسئولیت اجتماعی است که باتوجه به برداشت‌های نامتعارف آب از این روز در جهت مدیریت آب و کاهش هدر رفت آب استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان در پایان با بیان اینکه نصب کنتور‌های هوشمند راهی برای مدیریت مصرف آب در استان سمنان است گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در روز جهانی آب بازدید از تاسیسات آبی استان انجام نمی‌شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آب منطقه ای ویروس کرونا بحران آب استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش