Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سلامی با درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ماموریت دو ماهه سردار احمد اخوان برای خدمت رسانی به مردم موافقت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، در پی درخواست دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ماموریت دوماهه سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان مهدوی به این وزارتخانه و بهره گیری از تجارب وی در نظام سلامت برای خدمت‌رسانی به مردم در امر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، فرمانده کل سپاه ضمن موافقت با این ماموریت تاکید کرد: یقیناً حضور و نقش‌آفرینی فرماندهان و مسئولین بهداشت و درمان سپاه در کمک به حوزه مدیریت بیماری‌ کرونا در ستاد ملی مربوط به این امر اقدامی شایسته و مایه افتخار بیشتر سپاه در پاسخ به نیازهای کشور به ویژه در این صحنه خطیر است و به فضل الهی تجارب و توانمندی‌های سردار اخوان در این راستا مفید و موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای ماموریت دوماهه سردار احمد اخوان مهدوی به این شرح است:

سرلشکر پاسدار سلامی 

فرمانده کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

با سلام و احترام؛

ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر و اقدامات شایسته و ارزشمند جنابعالی برای خدمت‌رسانی به مردم خواهشمند است با توجه به تجارب ارزنده سردار احمد اخوان مهدوی در نظام سلامت، نامبرده را به مدت دو ماه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مامور نمایید. 

از بذل توجه جنابعالی تشکر می نمایم.

دکتر سعید نمکی

وزیر و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا سعید نمکی سرلشکر سلامی درمان و آموزش پزشکی مدیریت بیماری احمد اخوان ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت (۱۰ هزار میلیارد تومان) از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما