Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:53:46 GMT

چهارشنبه آرام آخر سال اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۸۷۵۴

چهارشنبه آرام آخر سال اصفهان

صحبت‌های نیروهای امدادی نشان می دهد اصفهان در آخرین چهارشنبه سال شب آرامی را سپری کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شب آخرین چهارشنبه سال که بنا بر یک رسم قدیمی که البته با تحریف‌هایی همراه شده، طی سال‌های گذشته حوادث دل‌خراشی را در سطح کشور استان رقم می‌زد، حوادثی که از سوختگی‌های سطحی آغاز و تا جان باختن را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه‌سوری ۹۸ در کنار خطرات ذاتی این شب، مصادف شد با شیوع ویروس کرونا که بنا به توصیه صاحب‌نظران از مهم‌ترین راه‌های انتقالش، شکل‌گیری تجمع‌هاست.

با این حال صدای انفجار ترقه‌ها شب گذشته آرامش شهر را سلب کرده بود، هرچند میزان آن کمتر از سال‌های قبل بود.

سعید کریمی رئیس بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان از مراجعه ۱۵ نفر به این بیمارستان خبر داد که به جز دو نفر مابقی به صورت سرپایی درمان شدند و یکی از دو نفری که مجروحیت بیشتری داشت، منجر به قطع دست از مچ شد.

غفور راستین رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز در رابطه با حوادث چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: در سطح استان تنها یک مورد از اورژانس امدادخواهی شد؛ این حادثه مربوط به انفجار ترقه در یک منزل در فولادشهر بود.

وی تصریح کرد: دو نوجوان ۱۶ ساله که مشغول درست کردن ترقه بودند به دلیل انفجار دچار سوختگی شدند که از سوی اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کردند، البته سوختگی این دو سطحی بود.

فرهاد کاوه آهنگران مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از شبی بدون حادثه در سطح اصفهان خبر داد و گفت: ۱۵۰ نفر نیرو به همراه ده‌ها خودروی از صبح روز گذشته آماده‌باش بودند.

وی تأکید کرد: هیچ گونه حادثه منجر به خسارت مالی و جانی به آتش‌نشانی اصفهان گزارش نشد.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ص۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان حادثه انفجار بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان

محمدرضا بهرامی،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم  با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو خودروی سواری کوئیک و سمند گفت: این حادثه که در کیلومتر ۳۳ جاده قدیم قم به اصفهان، روبروی کارخانه سیمان اتفاق افتاده و منجر به مصدومیت ۵ نفر و محبوس شدن یکی از مصدومین شده بود، از طریق اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر قم اعلام شد که بلافاصله نجاتگران پایگاه سلفچگان به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل وقوع حادثه اقدام به رهاسازی مصدوم محبوس شده در خودرو و تثبیت صحنه حادثه کردند.


بهرامی ادامه داد: عملیات امداد و نجات نجاتگران این پایگاه از ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه آغاز شد و در ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند