Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رسیدگی به امور مساجد در خصوص جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا بیانیه‌ای جدید صادر و تاکید کرد: کلیه‌ اجتماعات اعم‌ از نماز جماعت و مراسمات در مساجد تهران تا اطلاع‌ ثانوی تعطیل‌ است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، در خصوص فعالیت مساجد در ایام فراگیری ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع گسترده آن و حفظ سلامتی مردم عزیز ایران، بیانیه‌ای صادر کرده است که در ادامه می‌آید:

باسمه ‌تعالی

ائمه ‌محترم‌ جماعات، سلام‌ علیکم

پیرو نامه ستاد فرماندهی‌ عملیات مدیریت‌ بیماری‌ کرونا، مبنی‌ بر درخواست تعطیلی کلیه‌ جماعات‌ و مراسمات در مساجد تا فروکش‌ نمودن سیر صعودی این‌ بیماری و نظر مقام‌ معظم‌ رهبری (مدظله‌العالی) مبنی‌ بر لازم ‌الاجرا بودن مصوبات‌ این‌ ستاد، اعلام‌ می‌گردد؛ کلیه‌ اجتماعات اعم‌ از نمازجماعت و مراسمات در مساجد تهران تا اطلاع‌ ثانوی تعطیل‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن نکات‌ زیر مورد تأکید است:

۱ـ تعطیلی نماز جماعت به‌ معنای بسته‌ بودن درب‌ مسجد در اوقات‌ شرعی و پخش‌ نشدن اذان از مناره و بلندگوهای‌ مسجد نیست. لذا خواهشمندیم با همت امام‌ محترم‌ جماعت و خادم‌ عزیز، درب‌ مساجد در اوقات نماز باز باشد و اذان پخش‌ شود.

۲ـ هرگونه مُهر، تسبیح، سجاده، کیسه‌کفش (دائمی) و چادر از شبستان‌ مسجد جمع‌آوری‌ شود و از جاکفشی‌‌های تعبیه‌ شده در ورودی‌ مسجد استفاده‌ نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز رسیدگی به امور مساجد نماز جماعت مساجد تهران ویروس کرونا مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 

حسین قربانی٬‌ معلم نمونه استان تهران به بهانه فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم با حضور در یک برنامه تلویزیونی در تعریف مفهوم معلمی از زبان یک معلم نمونه گفت: معلمی یعنی زندگی با دانش آموزان، یعنی صبر و گذشت.

او درباره کتاب شوق پرواز از نسل خمین تا نسل حاج قاسم به نویسندگی خودش که معلم نمونه استان تهران نیز است؛ گفت: دانش آموزانی دارم که در حال حاضر مدافع حرم هستند.

او درباره فداکاری  خود برای دانش آموزی که نارسایی کلیه داشت نیز این گونه توضیح داد: هدیه من یک کلیه به دانش آموزم بود که در حال حاضر به خوبی زندگی می‌کند.

مشروح این گفت و گو را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها