Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان از ارائه تمام خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ۲۰۲۰ شامل ADSL ، FTTH و VDSL به صورت غیرحضوری خبر داد.

محمد هیبتیان با اشاره به خدمات غیرحضوری این مجموعه به منظور مسئولیت های اجتماعی و جلوگیری از رفت و  آمد، صرفه جویی در وقت و هزینه و به منظور افزایش سطح سلامت و رفاه جامعه درپی شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: مجموع خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ۲۰۲۰ از تاریخ امروز ۲۸ اسفند ماه برای تمام مشترکین حقیقی از طریق غیرحضوری و از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ (کلید ۱) ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تمام مشتریان می خواهیم تا از هرگونه مراجعه حضوری به هر دلیل به ادارات ستادی خودداری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، کارشناس امور مشترکین تلفن ثابت مخابرات نیز با اشاره به فعالیت سامانه ۳۶۳۶ به صورت شبانه روزی، اظهار کرد: برای فعال سازی سرویس انتقال مکالمه تلفن ثابت مشترکان می توانند از طریق مراجعه به سایت مخابرات به آدرس TCI.IR و یا مراجعه حضوری به یکی از دفاتر خدماتی در سطح شهر نسبت به فعال سازی این سرویس بر روی خط تلفن ثابت خود اقدام کنند.

مجید باطنی منش گفت: پس از فعال سازی سرویس، مشترکان می توانند با وارد کردن کد دستوری (# شماره مقصد *۲۱*) سرویس انتقال مکالمه را بر روی شماره تلفن مد نظر خود فعال کنند و جهت غیر فعال سازی آن کد دستوری (#۲۱#) از طریق همان شماره تلفن ثابت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشترکان مخابرات در صورت تمایل می توانند در دوحالت نسبت به فعال سازی سرویس انتقال مکالمه (دایورت) اقدام کنند، افزود: حالت اول، انتقال مکالمه در صورت اشغال بودن خط از طریق کد دستوری (# شماره مقصد *۶۰*) و غیرفعال کردن آن (#۶۰#) است؛ حالت دوم، عدم پاسخگویی تلفن ثابت از طریق کد دستوری (# شماره مقصد *۶۱*) و غیرفعال کردن آن (#۶۱#).

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس در خانه بمانیم اينترنت مخابرات تلفن ثابت انتقال مکالمه کد دستوری تلفن ثابت فعال سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت