Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی افرادی مطالبی را نقل می‌کنند که علاوه براینکه مستند نیست بلکه این وزارتخانه حق قانونی هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی را در صورت تکرار اینگونه موارد را برای خود محفوظ می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای مبنی برتکذیب مطالب عنوان شده از سوی مدیران یکی از پیام رسان‌های داخلی منتشر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

وزارت آموزش و پرورش ضمن تکذیب اطلاعات نادرست منتشر شده از سوی مدیران یکی از پیام رسان‌ها اعلام می‌کند که هیچ گونه اطلاعاتی را در اختیار هیچ یک از پیام رسان‌ها یا شرکت‌های حوزه مربوطه قرار نداده و نخواهد داد.

این وزارتخانه در حال آزمایش نهایی شبکه اجتماعی شاد برای ارتباط نظام‌مند، امن و باکیفیت دانش آموزان و معلمان بر بستر شبکه‌های اجتماعی داخلی است که قابلیت تبدیل به یک کلاس مجازی را پیدا خواهد کرد.

همچنین برای نخستین بار برای جلوگیری از ایجاد انحصار، کلیه پیام رسان‌ها برای ارایه خدمات دعوت شده‌اند.

این وزارتخانه فرآیندهای اجرایی را به گونه‌ای تعریف کرده که اطلاعات دانش آموزان به هیچ یک از پیام رسان‌ها داده نخواهد شد.

لذا ضمن تکذیب این‌گونه ادعاهای واهی اعلام می‌شود که با هیچ بهانه‌ای از جمله انتشار اخبار کذب اجازه ایجاد انحصار به هیچ یک از پیام رسان‌ها داده نخواهد شد. این وزارتخانه حق قانونی هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی را در صورت تکرار اینگونه موارد برای خود محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

31 / 31 وزارت آموزش و پرورش پیام رسان اطلاعات دانش آموزان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش پیام رسان اطلاعات دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش پیام رسان ها دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان

ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: شیر بچه‌های ایران زمین کار تاریخی را انجام دادند و توانستند مقتدرانه از سد تمام کشورها گذشته و قهرمان شوند.

وی افزود: پشتیبانی وزیر از دانش‌آموزان و پشتکار آن‌ها باعث شد ورزشکاران به پیروزی برسند. ورزش قوی باعث ایران قوی می‌شود.

وی افزود: مجوز جذب دانشجو معلم برای استعدادهای درخشان، نخبگان، نخبگان ورزشی صادر شده و امکان جذب امسال فراهم می‌شود.

صحرایی وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک به دانش آموزان قهرمان گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش سلامت جسمی دانش آموزان است به همین علت  ۲ هزار ۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است.

وی با بیان این که آئین نامه جذب دانشجو معلم استعدادهای درخشان سال آینده صادر می‌شود؛ تصریح کرد: معتقدم بهترین‌ها در زمینه‌های مختلف درسی، ورزشی، هنری و.... باید معلم شوند تا ایرانمان بهتر شود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان خبر داد: معاونت پرورشی به پاس قهرمانی والیبالیستان کشور سفر عتبات عالیات هدیه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت