Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:53:54 GMT

نرم افزار «نوروز در خانه» تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۰۱۰۳

نرم افزار «نوروز در خانه» تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احمد موسوی، هدف از تولید این نرم افزار را تامین اوقات فراغت مفید برای اعضاء خانواده بویژه کودکان در ایام تعطیلات نوروزی خواند و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش مسافرت‌ها و رفت و آمدها در نوروز ۹۹ باید برنامه‌ها و فعالیت‌های مفید و سرگرم کننده برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در منزل طراحی و تولید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور فرهنگسرای خاتم (ص) به طراحی و تولید نرم افزار سرگرمی و آموزشی «نوروز در خانه» با بخش‌های متنوع اقدام کرده است.

وی در باره محتوای این برنامه نیز اشاره کرد: هفت سین، تقویم، پیام‌های تبریک و گردش در تهران با تور مجازی از جمله بخش‌های ویژه نوروزی این برنامه است. هم چنین بخش ویژه کودکان شامل آیتم‌های آشنایی با بازی‌های کودکانه، قصه کودکانه، کاردستی کودکانه و معرفی کتاب کودک است و بخشی با عنوان نکته‌های کرونایی به دانستنی‌های ضروری در رابطه با پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا پرداخته و بخشی نیز شامل فیلم و انیمیشن برای استفاده مخاطبان طراحی شده است.

موسوی به سهولت دسترسی به این برنامه اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند با لینک https://khatam.farhangsara.ir/noroz99.aspx به این برنامه کاربردی دسترسی داشته و به سادگی از آن استفاده کنند.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با استفاده از امکانات فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: با هدف مقابله با کرونا و پیشگیری از ابتلاء مخاطبان فرهنگسرای خاتم (ص) و سایر مراکز و کتابخانه‌های تحت پوشش در منطقه، شبکه آموزش مجازی تشکیل و اکثریت قریب به اتفاق کلاس‌ها و دوره‌ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ هم چنین از تولید نرم افزار اینفوکرونا توسط فرهنگسرای خاتم (ص) خبر داد و گفت: در این برنامه با استفاده از اینفو گرافی، فیلم، عکس و متن، گزیده ای از مفیدترین دانسته‌ها در باره ویروس کرونا، راه‌های شناخت، پیشگیری و درمان آن ارائه شده و این برنامه از طریق نرم افزار بازار، کانال فرهنگسرای خاتم (ص) و هم چنین لینک https://khatam.farhangsara.ir/noroz99.aspx برای تمام علاقه‌مندان قابل دریافت و استفاده است.

کد خبر 4881691 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای خاتم ویروس کرونا عید نوروز قرنطینه ویروس کرونا رایزنی فرهنگی ادبیات کتاب و کتابخوانی گردشگری بازار نشر ادبیات جهان میراث فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدید چاپ ادبیات ایران نشر مرکز فرهنگسرای خاتم نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از راه‌اندازی و فعالیت شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان خبر داد و گفت: برنامه روز ملی خلیج فارس با مشارکت خبرنگاران ایران و ۱۹ رسانه خارجی در بوشهر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات ظهر امروز در مراسم تجلیل و اختتامیه رویداد رسانه در عرصه انتخابات با تبریک گرامیداشت روز معلم و کارگر، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه 1402 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و در همین راستا رسانه‌ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در راستای امیدآفرینی بر تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حرکت دیگر دشمنان اخلال در روند برگزاری انتخابات از طریق اقدامات ضدامنیتی بود که با برگزاری منظم شورای تامین، فعال شدن کمیته‌های اطلاعاتی و امنیتی و حفاظت از زیرساخت‌های استان و نشست‌های تعاملی با دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان گام موثر برداشته شد تا شاهد انتخاباتی باشکوه و در اوج آرامش باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان بوشهر و تشکیل جلسات آن به‌صورت منسجم عنوان کرد: همچنین نشست‌هایی با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، فرمانداران و بخشداران، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در تحقق حماسه 11 اسفند 1402 برگزار شد.

پورات هماهنگی لازم در تمام سطوح را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا از خدمات تمامی اصحاب رسانه و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به سبب اهتمام اجرای این رویداد خوب قدردانی می‌شود.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با اشاره به وجود بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس در استان بوشهر، تصریح کرد: آیین گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان ، نظامیان و خبرنگاران خبرگزاری‌های ایران و 19 رسانه خارجی، بر روی ناو شهید منجزی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پهنه خلیج فارس برگزار شد و برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری نیز در طول هفته خلیج فارس در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران