Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار  محمدرضا حسین زاده،  رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیر عامل بانک ملی ایران، از خدمات فعالانه شبکه نظام بانکی به مردم  در شرایط بحران کرونا ‌ تشکر و قدردانی کرد. 

لاریجانی همچنین با اظهار همدردی و  تسلیت به مناسبت جان باختن شماری از کارکنان خدوم‌ شبکه بانکی کشور  براثر ویروس کرونا و در جریان روند خدمت به مردم‌،  برای آنان رحمت واسعه و برای خانواده هایشان از خداوند متعال، خواستار صبر و شکیبایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات بانک‌ملی‌ایران‌ و دیگر بانک‌های کشور در ارائه گسترده خدمات الکترونیک به مردم افزود: توسعه این گونه خدمات، باعث کاهش مراجعات حضوری  به شعب، پایین آمدن حجم ترددهای غیرضروری در شهرها و  گامی موثر در  قطع چرخه انتقال این این ویروس به حساب می آید.  

لاریجانی در این دیدار همچنین  توصیه های لازم را به نظام بانکی برای مراعات هرچه بیشتر  وضعیت صاحبان کسب و کار  و  امهال در بازپرداخت وام های آنان مطابق ضوابط جدید و   مشکلات مالی ناشی از بحران کرونا ارائه کرد .  

در  ابتدای دیدار  حسین زاده،  رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیر عامل بانک ملی، گزارشی از  روند خدمات بانکی کشور و تسهیلات درنظرگرفته شده برای صاحبان صنایع و مشاغل با توجه به شیوع ویروس کرونا  به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر کرونا علی لاریجانی بانک کارکنان بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مطابق آمار وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن هم‌اکنون ۲.۵ میلیون واحد نهضت ملی مسکن مراحل ساخت خود را آغاز کرده و از این تعداد ۱.۸ میلیون سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند. ۰.۷ میلیون متقاضی نیز در حال طی مراحل اولیه برای معرفی به نظام بانکی هستند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار

از طرفی از ۱.۸ میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن که جهت دریافت تسهیلات به نظام بانکی معرفی شدند، کمتر از ۰.۸ میلیون متقاضی موفق به انعقاد قرارداد تسهیلات با بانک شده‌اند.

به معنای دیگر این آمار آن است که ۵۵ درصد از متقاضیان واجد شرایطی که مراحل آماده‌سازی زمین و تسهیلات را در بانک طی کردند، موفق به انعقاد قرارداد با بانک نشده‌اند.

نکته مهم اینکه انعقاد قرارداد با نظام بانکی به معنای دریافت تسهیلات نیست و تا زمانیکه وام متقاضی به دست برسد راه طولانی وجود دارد.

مطابق قانون جهش تولید مسکن، نظام بانکی مکلف به پرداخت سالانه ۲۰ درصد از تسهیلات خود به بخش مسکن است اما در طول ۳ سال گذشته عملکرد بانک‌ها با تعهدات قانونی فاصله دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1229488 برچسب‌ها مسکن ملی

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون