Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:11:51 GMT

زنان سیریک روزانه ۵۰۰عدد ماسک روانه بازار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۰۴۷۴

زنان سیریک روزانه ۵۰۰عدد ماسک روانه بازار می‌کنند

رییس صنعت معدن تجارت سیریک روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در این واحد تولیدی توسط شش نفر از زنان این شهرستان، ماسک‌های یکبار مصرف و پارچه‌ای برای بزرگسالان و خردسالان تولید می‌شود.

محمد کریمی افزود: ماسک‌های تولیدی علاوه بر مصرف در سیریک به شهرستان‌های بندرعباس و قشم نیز ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون افزون بر ۲هزار و۵۰۰ عدد ماسک در این واحد تولیدی تهیه و به بازار مصرف فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شیوع بیماری کرونا گروه‌های مختلف مردمی با راه‌اندازی واحدهای تولیدی در کنار پزشکان، پرستاران و دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و درمانی و هم‌چنین ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر به مبارزه با کرونا بپردازند.

شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، قشم، میناب و سیریک از جمله شهرستان‌هایی هستند که در حوزه تولید محصولات بهداشتی به سلامت مردم کمک می‌کنند.

در بندرعباس شرکت تولیدی پدرام طب بندرعباس با ظرفیت تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک پزشکی، ۵هزار ژل ضد عفونی ۲۵۰سی سی و یک هزارعدد لباس ضد ویروس به جمع جهادگران عرصه مقابله با ویروس کرونا و سلامت جامعه پیوسته است.

هنرستان‌های آینده سازان و نوآوران در شهر هشتبندی و هنرستان کاووش در میناب از جمله واحدهای تولیدی در حوزه ماسک فعالیت دارند.

هنرجویان هنرستان کاووش میناب با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ ماسک با تاییدیه شبکه بهداشت در این شهرستان و با ۱۴ دستگاه چرخ خیاطی ماسک پارچه‌ای تولید می‌کنند.

در میناب چند واحد تولیدی در طرح تولید ماسک فعال شده‌اند؛ واحد تولید ماسک پارچه‌ای هنرستان های کاووش، هنرستان آینده سازان نخل ابراهیمی و هنرستان نوآوران هشتبندی میناب در این فعالیت اجتماعی مشارکت دارند.

واحد تولیدی گان حفاظتی در قشم نیز به دنبال شیوع ویروس کرونا و کمبود برخی اقلام بهداشتی نظیر ماسک و لباس‌های حفاظتی به این کار مشغول است.

مجتمع آموزشی و تولیدی رشمون بندرعباس نیز که پیش از این لباس بچه‌گانه و مردان تولید می‌کرد به تولید ماسک و گان تغییر یافته و روزانه یک هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۲۰۰ دست لباس گان توسط ۲۳ نفر نیرو تولید می‌کند.

براساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با افزایش ۶ مورد جدید درحال حاضر شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱۱۲ نفر رسیده است.

۸۶۰ نفر از شروع خطر اپیدمی به عنوان بیمار حاد تنفسی بستری شده اند که از این تعداد ۷۲۰ نفر ترخیص شده اند.

از این تعداد نیز ۵۲۵ نفر به دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه گیری شده اند و در مجموع از ۵۲۵ مورد مشکوک تا امروز سه شنبه ۱۱۲ نفر مثبت در هرمزگان ثبت شد.

درحال حاضر ۲۹۸ نمونه در استان هرمزگان منفی اعلام شده و همچنین ۹۲ نفر ترخیصْ ۱۱ نفر بستری و آمار فوتی ها همچنان ۹ نفر است.

برچسب‌ها ویروس کرونا میناب تولید داخلی سیریک هرمزگان قشم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا میناب تولید داخلی سیریک هرمزگان قشم ویروس کرونا میناب تولید داخلی سیریک هرمزگان قشم واحد تولیدی واحد تولید شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه