Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:28:41 GMT

سفرهای نوروزی را لغو کنید و موجب انتشار کرونا نشوید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۲۳۷۵

سفرهای نوروزی را لغو کنید و موجب انتشار کرونا نشوید

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی لغو کلیه سفرهای نوروزی را از سوی مردم  خواستار شد و تاکید کرد: ترددهای غیر ضروری و مسافرت های نوروزی ضمن این که موجبات انتشار بیماری را بیش از پیش فراهم می‌کند، فرسودگی نیروها و پرسنل خدوم درمان را نیز در پی دارد.

به گزارش ایسنا،  دکتر دالبند با اشاره به شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور این اپیدمی را بحرانی جهانی دانست و اظهار کرد: هر فرد و ارگانی در جامعه با توجه به توانی که دراختیار دارد باید برای رفع این بحران کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی دانشکده دندانپزشکی با هدف کنترل و پیشگیری از کرونا ، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که تمامی فعالیت‌های دانشکده دندانپزشکی تعطیل شده، تعداد قابل توجهی دستکش جراحی و یکبار مصرف و ماسک را در اختیار داشتیم که این دانشکده تمامی این اقلام ضروری را تقدیم بیمارستانها و مراکز درمانی خواهد کرد.

رییس دانشکده دندانپزشکی ادامه داد: حرکت های جهادی و انسان دوستانه با توجه به شرایط بحرانی کشور ضرورت دارد و هر فردی باید در حد توان خود برای رفع این مشکل کمک کنند.

وی ضرورت رعایت نکات بهداشتی و جدی گرفتن موضوع در خانه ماندن را از سوی تمامی آحاد جامعه یادآورشد و توصیه کرد: کارکنان حوزه بهداشت و سلامت به دلیل بار مضاعف کاری بسیار خسته هستند، ورودی بیمارستانها بسیار شلوغ است بنابراین لازم است مردم فهیم ما کادر درمان را در این بحران یاری کنند و توصیه‌ها را جدی بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس نوروز در خانه دانشکده دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا