Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: میادین میوه و تره‌بار در ایام عید تنها روز یکم و سیزدهم فروردین تعطیل خواهد بود.

سید سعید راد در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با فعالیت میادین میوه و تره‌بار در ایام عید عنوان کرد: میادین میوه و تره‌بار امروز و فردا تا ساعت 9 شب به شهروندان تهرانی خدمات ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که میادین میوه و تره‌بار در ایام عید تنها روز یکم فروردین تعطیل خواهد بود، گفت: از روز شنبه دوم تا چهارم فروردین ماه 22 میدان اصلی میوه و تره‌بار باز خواهند بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان این‌که از پنجم تا دوازدهم فروردین ماه کلیه میادین میوه و تره‌بار تابعه سازمان فعال خواهند بود، عنوان کرد: در ایام نوروز ساعت فعالیت میادین از 8 صبح تا 01:30 بعد از ظهر است.

راد تصریح کرد: روز چهارشنبه سیزدهم فروردین ماه نیز کلیه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل هستند.

وی با بیان این‌که تمام کارکنان سازمان میادین میوه و تره‌بار در ایام عید در سر کار خود حاضر هستند، گفت: مردم در تأمین اقلام مورد نیاز و مایحتاج مصرفی خود هیچ نگرانی نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ارتباط با وضعیت ضدعفونی میادین میوه و تره‌بار در جریان شیوع ویروس کرونا نیز عنوان کرد: میادین صبح‌ها و شب‌ها ضدعفونی می‌شوند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ 4105/

منبع: آنا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات