Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا _ مرتضی کشاورز کلهر با تشریح اقدامات شهرداری آبیک از اجرای ممیزی املاک مسکونی از ابتدای سال 99 خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا مرتضی کشاورز کلهر شهردار آبیک در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آبیک ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به مردم شریف آبیک و تقدیر از رسانه ها بابت انعکاس رویدادها و اخبار مختلف شهرستان به ویژه اخبار ایام اخیر و اقدامات شهرداری در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: در سال 98 فراز و فرودهای زیادی در کشور داشتیم و در آبیک نیز با آن مواجه بودیم که از جمله آنها بدهی های شهرداری بود که  توانستیم حقوق عقب افتاده از تیر ماه سال جاری را با کمک اعضای شورای شهر به حدود یک ماه برسانیم و بخشی از عیدی پرسنل رانیز پرداخت کردیم و بخش دیگر را نیز پیگیری می‌کنیم تا پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: حقوق عقب افتاده خدمات شهری نیز پرداخت شده و دو ماه پایانی مانده که به زودی رفع خواهد شد.
شهردار آبیک در ادامه اظهار داشت: شرایط تخفیف 20 درصدی عوارض شهرداری به علت شرایط شیوع ویروس کرونا تا پایان فروردین ماه تمدید شده که در ادامه احتمال تمدید نیز وجود دارد.
 وی افزود: سیستم نرم افزارهای اداری شهرداری آبیک در بخش‌های مختلف بعد از 10 سال به روزرسانی گردید.
وی اطهار داشت: موضوع ممیزی املاک مسکونی شهر آبیک نیز بعد از تعطیلات نوروز اجرایی خواهد شد و این در حالی است که فقط 7 درصد عوارض دریافتی شهرداری در این زمینه تاکنون محقق می شد .
شهردار آبیک در خصوص درآمد ها از اصناف نیز اظهار داشت: از ابتدای سال تا اوایل دی ماه دو میلیون و 300 هزار تومان دریافتی داشتیم که با پیگیری‌هایی که انجام شد در بهمن ماه به 35 میلیون تومان رسید.
وی در ادامه به سنددار کردن املاک، الکترونیکی کردن خدمات شهر ،  پیگیری وضعیت منطقه 6 و اقدامات در زمینه اگو اشاره کرد و اظهار داشت: همه این موارد در حال پیگیری است و در خصوص اگو نیز فقط چند خیابان باقی مانده که پس از انجام اتصالات توسط آبفا آن نیر انجام شده و به اتمام خواهد رسید.
 مرتضی کشاورز کلهر اظهار داشت : فضای سبز شهر اعم از پارک شهید رجایی و پارک های دیگر و بلوارهای شهر علیرغم درآمد کم و مشکلات مالی در حال انجام است و به مناسبت نوروز رنگ آمیزی جداول نیز صورت گرفته تا روحیه نشاط و زیبایی در شهر جاری باشد. شهردار آبیک در خصوص اقدامات انجام شده برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهارداشت: از روز اعلام از اسفند ماه در زمینه ضدعفونی شهر هرشب اقدامات لازم انجام گرفته است که در این رابطه از خیرین و مدیران چند گاوداری در راستای تامین مواد ضدعفونی کمک کننده کمک گرفته شده است که قدردانی می گردد.
 وی افزود: علاوه بر ضدعفونی هر شب شهر آبیک، حدود 70 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده مورد تایید شبکه بهداشت بین شهروندان توزیع شده است.
 وی به ضدعفونی تاکسی ها و ترمینال ها، مرکز معاینه فنی ، پارکینگ ها و توزیع مواد ضدعفونی کننده به راننده‌های تاکسی و همچنین گندزدایی سرویس های بهداشتی سطح شهر و ترمینال ها و محل هایی که با ارباب رجوع سر و کار دارند اشاره کرد و افزود: در این ایام تمام شهر و ادارات توسط شهرداری ضدعفونی شده و مجموعه های تحت نظر شهرداری مانند استخر نیز تعطیل گردیده است.
 وی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا اقداماتی از جمله ارائه دستکش و ماسک برای پرسنل و ارباب رجوع در شهرداری و ضدعفونی ست های ورزشی و بازیگاههای کودک به صورت روزانه انجام می‌شود؛ همچنین پیام ها و توصیه ها و هشدارهای لازم با نصب بنر و فضای مجازی در سطح شهر صورت گرفته است.
 وی همچنین به اجرای طرح تب سنج در ورودی شهرداری اشاره کرد و پیشنهاد داد: این کار می تواند در سطح شهر نیز اجرایی گردد .
شهردار آبیک در پایان ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی سلامتی و توفیق و بهترین روز ها در سال جدید اظهار داشت: امیدوارم ان‌شاءالله ویروس کرونا هر چه زودتر از کشور و جهان رخت ببندد و در سال جدید با کارهای بهتر و بیشتر در خدمت مردم باشیم، با کمترین خسارت به سال جدید ورود پیدا کنیم و سال 99 برای همه شهروندان سال پر خیر و برکت و سلامت باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهردار آبیک شورای شهر کلهر شهردار آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!

حسین یعقوبی اظهار داشت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.

وی افزود: انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود نیز صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد. با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

یعقوبی ادامه داد: چهار خاور ضایعات و زباله که مدت‌ها در این منزل مسکونی واقع در محله نیروگاه مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز یک منزل با بیش از 90 تن زباله انباشت شده در یکی از مناطق مرکز شهر بجنورد کشف و تخلیه شد.

دیگر خبرها

  • زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد/ به جای زمین، وام دادیم
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن