Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، گفت: ۸۱ پروژه خدماتی به ارزش ۳ هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال در شهرهای جدید در سال ۹۸احداث شده که ۲۹ مورد آن آماده بهره برداری بعد از پایان بحران کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، «حبیب‌اله طاهرخانی» گفت: از ۸۱ پروژه ساخته شده تاکنون ۵۲ مورد افتتاح و ۲۹ مورد دیگر آماده بهره برداری است که مراسم افتتاح آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه کشور مبنی بر عدم تجمع غیرضروری به زمانی مناسب موکول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی ۲۹ پروژه باقی مانده شامل ۴ مدرسه، ۴ فضای ورزشی، ۱۱پارک، ۴ مسجد، ۲ فضای فرهنگی و ۴ مورد تجهیزات شهری هستند که در ۱۲ شهر جدید ایوانکی، گلبهار، پرند، عالیشهر، بینالود، شیرین شهر، سهند، مجلسی، صدرا، بهارستان و امیرکبیر واقع شده اند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح ۱۰ هزار و ۷۹ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس همزمان با دهه مبارک فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: اکنون به غیر از شهر جدید پردیس حدود ۹ هزار واحد مسکن مهر در سایر شهرها آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان است که برگزاری مراسم افتتاح آن‌ها نیز با توجه به شرایط مذکور به زمانی دیگر محول خواهد شد.

 

طاهرخانی تأکید کرد که با وجود شرایط فعلی، امور خدمات رسانی در شهرهای جدید اعم از انتخاب واحد، چاپو تحویل قرارداد، واگذاری عرصه، فرآیند نقل و انتقال، صدور کارت، تحویل قرارداد، درخواست مراجعه حضوری به کارگزاری، نوبت­دهی اینترنتی برای ملاقات با مدیرعامل شرکت و گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه به هیج وجه متوقف نشده و از طریق سامانه های اینترنتی در حال انجام است. متقاضیان و شهروندان شهرهای جدید می توانند از این طریق به امور جاری و ضروری خود رسیدگی کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازار مسکن ساخت مسکن مسکن شهرهای جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید (تهران) با حضور خیر، مسئولین استانی و شهرستانی، اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این مجموعه آموزشی دارای زمین چمن مصنوعی بوده که سومین مدرسه دارای زمین چمن در سطح شهرستان خنداب است.
در سه سال گذشته بیش از ۳۰ طرح آموزشی، پرورشی، کیفیت بخشی مدارس، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.
سال گذشته تعداد طرح‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی آموزشی در استان ۱۲۹ طرح بود که ۴۵ طرح آن به اتمام رسیده و سهم شهرستان خنداب ۸ طرح بود که افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون