Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۹ هزار و ۵۰۰ تومان، اعلام فهرست شعب کشیک پایان سال ٩٨ و نوروز ٩٩ بانک صادرات، آغاز طرح خرید سیم‌کارت در محل صرافی‌ها از طریق اپلیکیشن، بسته معیشتی کرونا به حساب سه میلیون خانوار واریز شد برخی از اخبار اقتصادی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه شبستان به شرح زیر است:

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۹ هزار و ۵۰۰ تومان/دلار ۱۵ هزار و ۷۴۵ تومان

امروز (چهارشنبه 28 اسفند) هر گرم طلای 18 عیار 609 هزار و 500 تومان و هر انس طلا در بازارهای جهانی 1539 دلار ارزشگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه بهار آزادی طرح قدیم 5 میلیون و 900 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 44 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 50 هزار تومانف ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 750 هزار تومان و سکه یک گرمی 980 تومان ارزشگذاری و معامله می شوند.

 

امروز (28 اسفند) در بازار آزاد ارز دلار 15 هزار و 745 تومان، یورو 17 هزار و 452 تومان، پوند 20 هزار و 479 تومان، درهم امارات 4413 تومان، دلار استرالیا 10 هزار و 276 تومانف دلار کانادا 11 هزار و 661 تومان، یوان چین 2308 تومان، لیر ترکیه 2579 تومان معامله می شود.

 

این در حالی است که روز گذشته (سه شنبه 27 اسفند) هر گرم طلای 18 عیار 588 هزار و 900 تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی 1502 دلار، سکه بهار آزادی طرح قدیم 5 میلیون و 850 تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 5 میلیون و 994 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 60 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی میلیون و 754 هزار تومان، سکه یک گرمی 971 هزار تومان ارزشگذاری و معامله می شد.

 

روز گذشته (سه شنبه 27 اسفند) در بازار آزاد ارز دلار 15 هزار و 655 تومان، یورو 17 هزار و 350 تومان، پوند 20 هزار و 174 تومان، درهم امارات 4347 تومان، لیر ترکیه 2541 تومان، دلار اسنرالیا 10 هزار و 130 تومان، دلار کانادا 11 هزار و 496 تومان و یوان چین 2274 تومان بود.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (۲۸ اسفند) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز افزایش و قیمت ۲۵ واحد پولی دیگر مانند یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

 

فوت هفت تن از فعالان صنعت بیمه به دلیل کرونا

«غلامرضا سلیمانی» ضمن عرض تسلیت مصیبت جانباختگان صنعت بیمه در فرایند شیوع ویروس کرونا در کشور، از تمهیدات ویژه بیمه مرکزی برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات خبر داد و افزود: بخش مهمی از بار سلامتی شهروندان بر دوش صنعت بیمه است و از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تا امروز در کنار شهروندان آسیب دیده و در معرض خطر  ایستاده ایم و همچنان به تکالیف قانونی و مسئولیت های اجتماعی خود عمل خواهیم کرد.

 

رییس کل بیمه مرکزی ضمن تشریح اقدامات نهاد ناظر و صنعت بیمه در روزهای اخیر خاطر نشان کرد: برقراری امنیت روانی و اقدامات سلامت محور برعهده یک نهاد خاص نیست و تمامی دستگاه‌های ذیربط باید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق در کنترل این ویروس و کاهش آسیب های آن نقش آفرینی کنند.

 

وی حمایت صنعت بیمه از کادر درمانی کشور را در این شرایط حساس از مهم‌ترین برنامه های بیمه مرکزی دانست و گفت: آمادگی کامل برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی راهکار اصلی خروج از بحران است و به یاری خداوند و در سایه همدلی مردم و هم افزایی دستگاههای اجرایی کشور از این بحران نیز گذر خواهیم کرد.

 

افزایش سقف صدور کارت های هدیه بانک رفاه به ۲۰ میلیون ریال

هم وطنان ارجمند می توانند با مراجعه به شعب این بانک کارت هدیه خود را با طرح دلخواه به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی به مبلغ بیست میلیون ریال دریافت کنند.

 

گفتنی است، در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ۲۰ اسفند ماه سال جاری سقف انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک این بانک در هر شبانه روز از مبداء کارت های بانک رفاه به ۱۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

 

فهرست شعب کشیک پایان سال ٩٨ و نوروز ٩٩ بانک صادرات اعلام شد

بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه خدمات بانکی به مشتریان در ایام پایانی سال ٩٨ و تعطیلات نوروز ٩٩، ساعات کار و فهرست شعب کشیک خود را در سراسر کشور اعلام کرد. شعب کشیک این بانک در روز چهارشنبه ٢٨ اسفندماه ٩٨ تا ساعت ١٨ به مشتریان خدمات‌رسانی می‌کنند. روز پنج‌شنبه ٢٩ اسفند نیز شعب کشیک از ساعت ٩ صبح تا ساعت ١٢ به ارائه خدمات به مشتریان و عموم مردم خواهند پرداخت.

 

علاوه بر این، شعب کشیک بانک صادرات ایران در سراسر کشور در روزهای یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم فروردین‌ماه ٩٩، از ساعت ٩ الی ١٢ خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند.


برای دریافت فهرست شعب کشیک پایان سال ٩٨ و ایام نوروز ٩٩ اینجا را کلیک کنید.

 

آغاز طرح خرید سیم‌کارت در محل صرافی‌ها از طریق اپلیکیشن

کانون صرافان از آغاز طرح خرید سیم‌کارت در محل صرافی‌ها از طریق اپلیکیشن رسمی این کانون خبر داد. در این طرح که به صورت آزمایشی در برخی از صرافی های تهران آغاز شده؛ مشتری می تواند در صورت نیاز، درخواست خرید سیمکارت خود را از طریق «اپلیکیشن رسمی کانون صرافان» ارسال کرده و پس از تایید هویت، سیم کارت را در محل صرافی دریافت کنند.

 

بسته معیشتی کرونا به حساب سه میلیون خانوار واریز شد

اولین مرحله از چهار مرحله کمک بلاعوض دولت شب گذشته (سه شنبه ۲۷ اسفند) و به حساب سه میلیون خانوار و با ارقام متفاوتی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان واریز شده است. این بسته به خانوارهایی با حداقل درآمد تعلق گرفته است و به همان حساب یارانه افراد سرپرست خانوار واریز شده است.

 

کالاهای پزشکی و بهداشتی توسط اموال تملیکی تحویل شد

بلافاصله پس از ورود ویروس کرونا به کشور، کمیته مبارزه با این ویروس در سازمان تشکیل و در دو محور سلامتی هموطنان عزیز در سراسر کشور و همکاران سازمانی مصوباتی را صادر نمود.

در اواسط اسفند ماه سالجاری تسهیل در واگذاری برخی اقلام به وزارت بهداشت در دستور کار قرار گرفت و این موضوع بصورت تلفنی به مدیریت های استانی اعلام شد و در تاریخ ۲۴ اسفند ماه با دستور جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، بخشنامه ای نیز از سوی میرمعینی، عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول مبنی بر واگذاری آنی اقلام مورد نیاز به وزارت بهداشت صادر و لیستی از اقلام مورد نیاز وزارت بهداشت به پیوست این بخشنامه به کلیه مدیریت های استانی ابلاغ شد.
ضمناً اقلام ذیل توسط مدیریت های جمع آوری وفروش اموال تملیکی سراسر کشور به نمایندگان وزارت بهداشت استان ها تخصیص یافت:
۱.    واگذاری ۵ میلیون عدد ماسک توسط اموال تملیکی استان هرمزگان
۲.    تخصیص ۴۲۰۰ لیتر الکل، ۱۰۰ هزار عدد دستکش و دیگر اقلام مورد نیاز توسط اموال تملیکی استان خراسان رضوی
۳.    واگذاری ۷ هزار اسپری ضد عفونی کننده توسط اموال تملیکی استان سمنان
۴.    تخصیص ۱۰۰ هزار عدد دستکش و ۵۰ هزار عدد ماسک توسط اموال تملیکی استان کرمان
۵.    ۴۴ هزار عدد دستکش و ۵ هزار عدد ماسک توسط اموال تملیکی استان آذربایجان غربی
۶.    آمادگی واگذاری ۲۰۰ لیتر الکل توسط اموال تملیکی استان قزوین.

 

ورود هفت محموله کالای اساسی تا پایان فروردین ۹۹ به کشور

«مسعود دشوارگر» امروز (چهارشنبه ۲۸ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان فروردین ماه سال آینده هفت محموله بزرگ کالای اساسی از طریق بندر شهید رجایی وارد کشور می‌شود که این محموله شامل برنج، شکر، گندم و روغن است.

 

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی منطقه شش کشور بیان داشت: از ابتدای اسفند امسال تاکنون نیز بیش از ۴۵۸ تن شکر و ۷۰۰ تن برنج در فروشگاه‌ها، ۱۰۰ تن روغن، ۱۲ هزار و ۲۰۰ تن آرد سهمیه شهری و روستایی و هزار و ۷۰۰ تن آرد سهمیه آزاد بین نانوایی‌های هرمزگان توزیع شد.

 

وی اظهارداشت: اکنون نیز بیش از هفت هزار تن شکر، ۲ هزار تن برنج، ۲۷ هزار تن گندم و ۲۳۵ هزار تن روغن خام در هرمزگان ذخیره شده است.

 

دشوارگر بیان داشت: این کالا اکنون با قیمتی کمتر از بازار در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و برخی از خرده‌فروشی‌های هرمزگان درحال توزیع است./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خبرگزاری شبستان اخبار آغاز طرح خرید سیم کارت در محل صرافی ها از طریق اپلیکیشن حساب سه میلیون خانوار توسط اموال تملیکی استان سکه بهار آزادی طرح فهرست شعب کشیک وزارت بهداشت ویروس کرونا بانک صادرات گرم طلای هزار تومان سراسر کشور صنعت بیمه نوروز ٩٩ هزار عدد واریز شد سال ٩٨ هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری ها حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 848554 برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر مهم

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی