Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با انتخاب مبینی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی، احساس می‌کنم دغدغه‌های برخی در آستانه انتخابات کمتر خواهد شد. تاریخ انتشار: 14:18 - 28 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۷۲۱۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون دوومیدانی با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) ۲۸ اسفند در محل فدراسیون برگزار و ضمن قدردانی از زحمات ایرج عرب، مهدی مبینی طی حکمی توسط مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم علی‌نژاد با اشاره به اهمیت ساماندهی فدراسیون‌های المپیکی توسط وزرات ورزش و جوانان گفت: سعی کردیم تا بستر مناسبی برای این رشته حائز اهمیت ورزشی، که یکی از رشته‌های پرمدال در بازی‌های المپیک است فراهم کنیم. تصمیم وزارت ورزش و جوانان بر تجدید انتخابات رئیس فدراسیون دوومیدانی است و به همین منظور با پیگیری امورات جاری این مهم را صورت خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به قدردانی از زحمات ایرج عرب افزود: جای دارد از تلاش‌های دلسوزانه عرب که از مدتی که مسئولیت سرپرستی فدراسیون دوومیدانی را پذیرفت و سعی کرد فضای آرامی را برای خانواده این ورزش به وجود آورد قدردانی کنم. او سعی کرد با توجه به شرایط بیماری کرونا، نهایت همکاری را با وزارت ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات داشته باشند.

در ادامه این مراسم، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با معرفی مهدی مبینی به عنوان یکی از دلسوزترین افراد این وزرات خانه که از قهرمانان پیشین دوومیدانی است، پرداخت. وی در این خصوص تأکید کرد: مبینی از همکاران خوب و دلسوز ما است و بی شک با انتخاب او به عنوان سرپرست جدید فدراسیون، احساس می‌کنم دغدغه‌های برخی در آستانه انتخابات کمتر خواهد شد.

در ادامه مراسم پس از قرائت متن لوح سپاس ایرج عرب به واسطه قدردانی از مسئولیت دوران سرپرستی به امضای علی‌نژاد از وی مجدداً تشکر به عمل آمد. ایرج عرب نیز ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران فدراسیون در این مدت گفت: سعی کردیم با همدلی با ۳ رویکرد انجام امورات جاری فدراسیون، ساماندهی وضعیت ورزشکاران المپیکی و دارای شانس کسب سهمیه و همچنین برگزاری انتخابات، مأموریت خود را با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به نحو احسن انجام دهیم. امیدوارم سالی توأم با موفقیت و سلامت برای همه شما عزیزان باشد.

در ادامه، حکم مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی توسط علی‌نژاد به وی اهدا شد.

مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: از اعتماد علی‌نژاد سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی حسن اعتماد وزارت ورزش و جوانان باشم. حضور من در این خانواده باعث افتخار است و باید با تعامل و همکاری با همکاران فدراسیون امورات جاری را به بهترین نحو انجام دهیم.»

وی افزود: در مدت زمان باقی مانده تا بازی‌های المپیک بایستی به ادامه مسیر ساماندهی ورزشکاران المپیکی و ورزشکاران دارای شانس کسب سهیه بپردازیم. داشتن قهرمانان بزرگی، چون احسان حدادی و حسن تفتیان که فعلا نمایندگان شایسته ما در المپیک خواهند بود را ارج می‌نهیم. سعی خواهیم کرد در اولین فرصت مجمع انتخاباتی را هم برگزار کنیم تا سکان هدایت این فدراسیون را به رییس جدید بسپاریم.»

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نماینده دوومیدانی ایران در بازی‌های المپیک توکیو نیز ضمن قدردانی از زحمات ایرج عرب در دوره سرپرستی فدراسیون و آرزوی موفقیت برای مهدی مبینی سرپرست جدید فدراسیون از علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به واسطه توجه ویژه به این رشته المپیکی تشکر کرد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهدی مستجاب‌الدعوه بازرس فدراسیون، حکم قاسمی به عنوان بازرس جدید فدراسیون نیز توسط معاون توسعه ورزش قهرمانی ابلاغ و اهدا شد.

در این مراسم پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، اورنگ مستقیم رئیس هیئت دوومیدانی استان مازندران، علی ایرجی رئیس هیئت دوومیدانی استان تهران، احسان حدادی، محسن ربانی، هادی سپهرزاد، الهام کاکلی از قهرمانان دوومیدانی ایران و تنی چند از همکاران فدراسیون نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: صالحی امیری: تجدید انتخابات دوومیدانی تصمیمی در راستای شفافیت و قانونمداری بود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی احسان حدادی مهدی علی ن مهدی مبینی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سرپرست جدید فدراسیون فدراسیون دوومیدانی عنوان سرپرست مهدی مبینی ایرج عرب علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد