Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اولویت اول در شرایط کنونی رعایت بهداشت است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ محود ثمینی در اولین جلسه کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد مدیریت بیماری کرونا ،اظهار کرد: در راستای مقابله با بیماری کرونا عملیات غربالگری در سطح استان انجام شد که لرستان در این زمینه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن اشاره به رعایت بهداشت به عنوان مهمترین اولویت در شرایط کنونی، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان نیاز مردم به اقلام بهداشتی و مایحتاج اولیه تأمین و در اختیار آنها قرار گیرد .

ثمینی تصریح کرد: نظارت بر توزیع این اقلام و قیمت گذاری بر روی آنها به درستی انجام شود و با توجه به نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه، تدابیری اندیشیده شود تا مایحتاج اولیه آنها به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گیرد .

او گفت: امنیت روانی جامعه در شرایط کنونی بسیار مهم است و با افرادی که اقدام به شایعه پراکنی و نشر اکاذیب ‌کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

ثمینی خاطرنشان کرد: در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان، ۲۳ اکیپ جهت انجام تست از مسافران ورودی و خروجی مستقر هستند و در صورت برخورد با مورد مشکوک آنها را جهت انجام فرآیند درمان به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می کند که انتظار می‌رود مردم با این اکیپ ها همکاری کنند.

او بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی به دستور مقام معظم رهبری( مد ظله) نیروهای مسلح جهت کمک به کادر پزشکی کشور وارد صحنه شدند و تا کنون اقدامات مفیدی در زمینه ضدعفونی و گندزدایی معابر، کمک به کادر درمانی و ایجاد نقاهتگاه ها را انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد .

ثمینی یادآورشد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی با توجه به دستورالعمل ها در جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده است و کارها به خوبی پیش می رود که امیدواریم با ادامه این روند شاهد حل مشکلات باشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا درایران شرایط کنونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است.

عطا حسن‌پور امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه در این زمینه را دارند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت‌هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می‌توان به درآمدزایی در این حوزه و حوزه‌های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: توسعه گردشگری عشایری می‌تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند.

حسن‌پور بیان کرد: گردشگران به دنبال این هستند که در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی علاقمندان مجوز راه‌اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارئه خواهیم داد.

وی ادامه داد: مردم در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه‌های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز دهند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد