Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@08:07:11 GMT

برکناری عجیب رییس یک فدراسیون ورزشی درآخرین روز سال

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۳۹۰۵

محمدرضا مقصودلو در حالی به عنوان سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در آخرین روز سال مشغول به فعالیت شده است که تاکنون وزارت ورزش رسما درباره دلایل برکناری هاشم اسکندری و این تغییر مدیریتی اطلاعیه ای صادر نکرده و موضعی نگرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تغییر رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد که هنوز دوره‌ ریاستش به آخر  نرسیده  مطرح بود که اکنون خبر می‌رسد از صبح امروز (چهارشنبه 28 اسفند) محمدرضا مقصودلو به عنوان سرپرست در مجموعه فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران حاضر شده و فعالیت‌های این فدراسیون را مدیریت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشم اسکندری در سی ام مهرماه سال 97 موفق شده بود از مجموع ۳۹ رای، با ۲۵ رای برای دومین بار پیاپی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود. البته پیش از این برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که اسکندری برکنار شده و وزارت ورزش و جوانان نیز مقصودلو را به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون انتخاب کرده است. انتخابی که در سکوت کامل خبری انجام شده و تاکنون وزارت ورزش درباره دلایل و چرایی این تغییر هیچ واکنشی نداشته است. محمدرضا مقصودلو پیش از این رئیس فدراسیون کبدی بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران نوروز 99 فالی رمضانی حشد الشعبی چهارشنبه سوری پاندمی حرم حضرت معصومه عمار صالحی بولینگ فدراسیون بولینگ و بیلیارد هاشم اسکندری محمدرضا مقصودلو بیلیارد کروناویروس کرونا در ایران نوروز 99 فالی رمضانی حشد الشعبی چهارشنبه سوری پاندمی حرم حضرت معصومه عمار صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو