Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را دارد.
به گزارش آریا، از قرارداد علی علیپور با باشگاه پرسپولیس فقط سه ماه دیگر باقی مانده و این بازیکن به دنبال آن است که برای ادامه فوتبال خود، راهی تیم‌های اروپایی و شاید حتی تیم‌های عربی شود. مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس از تابستان سال جاری بارها به علیپور پیشنهاد تمدید قرارداد دادند، اما او هر بار این پیشنهاد را رد و بحث تمدید قرارداد را به آینده موکول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از طرفی واسطه‌های زیادی به دنبال ترانسفر علیپور به تیم‌های خارجی هستند و به وی قول داده‌اند پیشنهادهای خوبی برای وی در نقل‌وانتقالات تابستانی بیاورند. در صورت ادامه این روند، شاید فقط ویروس کرونا و شرایط خاصی که در اکثر کشورهای دنیا ایجاد کرده است، مانع ترانسفر شدن علیپور و ماندنش در پرسپولیس شود.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن رد هرگونه شکایت از برانکو ایوانکوویچ گفت: صحبت‌های آقای انصاریفرد کذب محض است! محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگو با بخش خبری شبکه سوم سیما صحبت هایی را درباره فشار وزیر ورزش و جوانان نسبت به شکایت از برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق این تیم مطرح کرد.
مدیرعامل مستعفی پرسپولیس پا را فراتر از این موضوع گذاشت و انتقادات تندی را به هیات مدیره و مسعود سلطانی فر وارد کرد. او که خود را مهره وزیر برای فرار پرسپولیس از بحران می داند صحبت از حمایت های سلطانی‌فر از هیات مدیره هنگام افشای قرارداد بازیکنان و نادیده گرفتن خودش توسط وزارت داد. انصاریفرد اوج اختلافاتش با هیات مدیره را همزمان با ورود مهدی رسول پناه به باشگاه عنوان کرد تا رئیس هیات مدیره باشگاه را وادار به واکنش کند.
مهدی رسول پناه  درباره صحبت های تند مدیرعامل مستعفی پرسپولیس علیه شخص وی و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اصلا نمی خواستیم فضای آرام باشگاه را تحت تاثیر چنین وضعیتی قرار دهیم اما ایشان صحبت هایی کرده که باعث تعجب است.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: صحبت های ایشان کذب محض است. پاسخ لازم و شفاف را بطور مشابه خواهیم داد. ما هنوز هم می خواهیم آقای انصاریفرد در جلسه هیات مدیره شرکت کند تا شفاف سازی لازم صورت بگیرد.
رسول پناه در ادامه راجع به اینکه آیا این باشگاه قصدی برای شکایت از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس دارد تصریح کرد: دروغ است! هیچ فکری برای این کار نداریم چه برسد که بخواهیم آن را تبدیل به یک تصمیم کنیم.



 

 
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: علیپور سرخپوشان رسول پناه انصاری فرد هیات مدیره باشگاه باشگاه پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد