Web Analytics Made Easy - Statcounter

به امید رهایی جهان از ابتلا به بیماری کرونا «نجوای مردم ایران» در آخرین شب سال بر پشت بام و خانه هر ایرانی شنیده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) مردم ایران بر پشت بام های خانه خود به امید رهایی جهان از ابتلا به بیماری کرونا متوسل به ائمه اطهار (ع) می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پویش «نجوای مردم ایران» به امید رهایی جهان از ابتلا به بیماری کرونا روز پنج شنبه ۲۹ اسفند ساعت ۲۰ بر پشت بام و خانه هر ایرانی شنیده می شود.

 

این پویش سراسری همراه با قرائت دعای توسل و عرض تسلیت به محضر حضرت رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: پویش توسل به باب‌الحوائج موسی بن جعفر (ع) در حرم مطهر امام رضا (ع) نیز برگزار می‌شود و از ساعت ۲۰ روز پنج شنبه ۲۹ اسفند توسل به موسی بن جعفر (ع) به صورت زنده و مستقیم از طریق فضای مجازی و شبکه‌های مختلف سیما پخش ‌می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام موسی کاظم ع بیماری کرونا مردم ایران بر پشت بام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی ازبند با کمک مالی معلم خیرآران وبیدگلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مهدی صدیق،معلم آران و بیدگلی هدف از این کارخیرخواهانه را در روز معلم نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف  وی در  کمک به زندانیان بوده است .  
این خیر بزرگوار متعهد شد در کنار پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی دو زندانی بخشی از مخارج این مددجویان برای ادامه زندگی را به صورت ماهانه پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • رهایی دو زندانی ازبند با کمک مالی معلم خیرآران وبیدگلی
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • توسل پلیس آمریکا به زور برای برداشتن حجاب زن مسلمان
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس